Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 1. elokuuta 2019

Tästäkö se alkaa?





Olen koko kesän ollut aika saamaton. Ihan on harmittanut kun en ole saanut intoa siivoukseen ja/tai sisusteluun...mutta alkaisiko se tästä....sinisen vessan siivouksesta :)





Eilen nimittäin innostuin siivoamaan toisen vessan kunnolla. Tyhjensin sieltä tavarat ulos ja pesin ja pyyhin. Ja halusin sitä vähän sisustaakkin eritavalla. Kun se oli ikuisuuden ollut samanlainen. (Tämä on siis asuinkerroksen WC, toinen on kellarikerroksessa).

WC on superpieni, joten paljon sinne ei mahdu, just ja just välttämätön. Toisen "kultaisen" peilin kaivoin yläkaapista toiselle seinälle.













Toinen olikin jo ennestään, sinne lisäsin vain vanhan taulun pyykki- ja peseytymispäivästä.














Tarvike-hyllyn siivosin ja lisäsin sinistä.













Oven yläpuolen pienellä "hyllyllä" on enkeleitä ja vanha ihana saippualaatikko.















Tästä kuvasta näkee hyvin miten pieni tämä vessa on. Eräs siellä käyjä totesikin, ettei siellä isompi mies mahtuisi olemaankaan :)













Alakerran WC on sitten vähän isompi,mutta kylmä talvisin. Molemmat vessat muistuttavat lautaseinineen vähän ulkohuussia, ja siihen tyyliin ne vähän olen sisustanutkin :) Ehkä toisestakin vessasta tulee postaus sitten kun olen sen siivonnut, sielläkin on samat tavarat ollut ikuisuuden.






Muistan kun olin reilu 10 vuotta nuorempi ja asuttiin kerrostalossa, silloin vielä sain siivous- ja sisustuspuuskiakin useammin, vessaakin siellä tuli aina sisustettua vuoden ajan mukaan. Nykyisin ne on olleet koko ajan suunnilleen samanlaisia.




Tämmöistä vessa-juttua tänään :)

6 kommenttia:

  1. Onko nuo enkelit sellaisia soittokelloja, minulla on yksi sellainen joka näyttää saman sarjan tuotteelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on sellaiseta enkeli-mobilesta vai miksi sitä nyt sanotaan... :)

      Poista
  2. Aika hauskaa olisikin sisustaa vessaa vuodenaikojen mukaan! Ei ole tullut mieleen. Huussiin kyllä kerään kukkakimpun, siellä on aina tuoreita kukkia, paitsi tietysti talvella. Eli sellaista vuodenaikasisustusta ;-)
    Huussi tuosta vähän tuleekin mieleen, sinisestä väristä myös. Söpö vessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on vanhemmiten sisustuksen vaihtamis buumi hiipunut...välillä oikein kaipaa niitä aikoja kun jaksoi innostua :)

      Poista
  3. Eihän wc tarvitse välttämättä olla iso, meidän wc on myös sininen, siisti tuo wc, kun ei ole niin täynnä kuin minun,
    minun niin täynnä ettei tyhjää paikkaa paljon ole, olen nimittäin sisustanut sen viinirypäleillä, monelta kirppikseltä olen ostanut niitä, myös wc.ssä on amme, pitäisi kait ehkä postata joskus omakin wc.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)