Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 10. toukokuuta 2019

Kuvailua ja sanailua




Meinasin ensin laittaa vaan enimmäkseen kuvia, mutta laitetaan nyt vähän sanailuakin joukkoon :)




Johtuneeko eilisestä kiireisestä päivästä (työt soppiksella ja kylätalon jutut), niin olen tänään taas ollut jotenkin niin väsynyt. Eilen kylätalolla yksi ystävä kysyikin, että "miten olet voinut, näytät vähän väsyneeltä". Hän kun tietää mun terveydellisistä ongelmista.Vatsakin on ollut taas vähän huonompana. Vai onkohan mussa jotain muutakin vikaa... "vika ei tarvii olla suuri, kun se on päässä", sanotaan. Jotain pikku hommia olen vaan tehnyt ja piristyäkseni kävin sitten Elmon kanssa vajaan tunnin metsälenkillä. Luonto tekee hyvää ja saa mut ottamaan kuvia. Joten joudutte taas katsomaan luontokuvia.

























Onkohan nämä jotain eri vuokkoja, vai vain haalistuneita :)













No, ehän se tietysti ole mikään ihme jos väsyy kun taas huomenna tulee vuosi lisää harteille :) (Eli sitten 62 v). Kylätalolla sain yhdeltä ystävältä synttärilahjaksi tällaisen huivin. Tää on jännän mallinen, vähän kuin leijan mallinen ja keskellä on sauma. Mietin miten tätä pidetään, mutta ainakin kaksinkerroin käy vaikka kaulaan tai hartioille...
























....ja sain myös kortin :)











Mua kyllä tosiaan harmittaa, kun olen aina niin väsynyt, pitäsköhän mennä lääkärille, että sais labrat otettua, että onko ne kunnossa. Tai ostaa jotain troppia. Kuitenkin syön jo sinkkiä, b-vitamiinia ja c-vitamiinia...




Älkää nyt loukkaantuko muut, puhun vain omasta olostani... omasta väsymyksestäni. Muokkasin tätä kirjoitusta vähän.













30 kommenttia:

  1. Paljon onnea syntymäpäivänäsi!
    Voi kun on kaunis rentukkapuro. Ja huivi.

    VastaaPoista
  2. Hyvää Syntymäpäivää! Koita kestää lisääntyvien vuosien taakka! Sanon suoraan, että kauhistelu ei tunnu kivalta. Mitä miedän pitäisi ajatella ja sanoa, jotka täytämme huomattavasti enemmän vuosia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt varsinaisesti ikääni kauhistelekaan vaan sitä, että jos olo rupeaa aina olemaan näin vsynyt kun vanhenee...

      Poista
    2. Ole vapaa! Varmasti annan anteeksi sinulle koko sydamestäni!! Minullakin oli aristava hetki, epämääräisiä vaivoja, joihin väsyy. Ole tilaamassa lääkäriaikaa.

      Poista
    3. Kirjoitin ed kommentissani, että ole tilaamassa lääkäriaikaa, pitäisi olla OLEN tilaamassa lääkäriaikaa.
      (Olenkin sen tässä välissä sen ajan saanutkin)

      Poista
    4. Kyllä arvasin, että tarkoitit itseäsi.

      Poista
  3. Lämpimät onnittelut!
    Noin kauniissa luonnossa on ilo liikkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonto on jotenkin oloa parantava mulle, ja täällä sitä riittää...kun vain aina jaksais lähteä.. Ja kiitos onnitteluista :)

      Poista
  4. Paljon Onnea! Perässä tullaan ja väsyttää täälläkin yllättävän nopeasti. Olisi se ihan hyvä välillä tarkistaa verikokeita, että löytyykö syytä. Ei ne vaivat ole iästä kiinni, nuoriahan me ollaan :)
    Hienot kuvat, en olekaan vielä nähnyt rentukoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuoremmaksi vaan tuntisi itsensä jos ei olisi niin väsynyt... mutta kiitos onnitteluista Emilie :)

      Poista
  5. Onnittelut Syntymäpäivän kunniaksi!

    VastaaPoista
  6. Lämpimät onnittelut! Hienoja luontokuvia! Voimauttavaa viikonloppua toivottaa Tarja

    VastaaPoista
  7. ihania kukkakuvia,noin kauniissa luonnossa,sielulepää!
    Kaunis huivi!
    laitoin sinulle sähköpostia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa, täytyypä käydä katsomassa :)

      Poista
    2. :)sähköposti olikin hävinnyt ,huitsin nevadaan:)??
      Mutta Lämpöiset syntymäpäivä onnittelut,Sinule Sesse!!!
      Kaikkea hyvää,ja kaunista päivääsi:)

      Poista
  8. Testaan ensin lähteekö viesti

    VastaaPoista
  9. Onnea Sesse synttäripäivän johdosta! Ihastuttava tuo rentukkakuva:)

    VastaaPoista
  10. Hei Sesse ja Paljon Onnea!
    Olen tuo "testaajaeija"
    Kirjoitin sulle pitkän ja aikaa vievän viestin,sanoja tapaillen,että löydän oikeat.
    Olin onnessani kun ensimmäinen viestini "julkisuuteen" lähti..heh
    Sitten "vaivalla" kirjoitettu vain hävisi...jonnekkin..ei sulle
    Testaan taas ennenkuin kirjoitan lisää..

    VastaaPoista
  11. Jeee..nyt osaan kirjoitella ystävälleni,saanhan niin sanoa!
    Olen ikätoverisi,keskivaikean masennuksen paremmalla puolella.
    Olen hyväksynyt,että se on mun tautini enemmän ja vähemmän loppuelämäni ajan.Me ollaan kuulemSesse arvokkaita erityisherkkiä ja taiteellisia(mulla ei mitään erityistä taitoa,luovuutta vain)
    Tähän valitettavasti kuuluu ikuinen VÄSYMYS...älä kanna huolta,että sulla olisi jotakin vakavaa;nukutaan,laiskotellaan.
    Pitää opetella pääsemään pois tunteesta,että mun pitäis tehdä jotakin,että joku odottaa mun tekevän kotain...EI..olemme lepomme ansainneet...hiiteen puutarha ja muu jos ei innosta.
    Vapauteen Kristus meidät vapautti!!!
    Olen muuten suuri fanisi;ensimmäisenä ja viimeisenä katson aina ilo elää ja jos ei ole pariin päivään kuulunut mitään,rukoilen puolestasi,ettei mitään ole sattunut!

    O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Eija lämpimistä sanoistasi <3 Ja kiitos myös rukouksistasi myös! Blogiystävät on ihan parhautta! Mulla on niin ihania blogiystäviä, että kyllä tekee mieli aina kirjoitella.Ja se on itsellekin terapiaa :)

      Poista
  12. Kiitos kun sain nähdä kauniit luontokuvasi. Oikein paljon onnea ja siunausta sinulle. <3

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)