Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

lauantai 28. syyskuuta 2019

Vaihteeksi tännekin :)








Tänään otin aamulla pitkästä aikaa manna-lapun. (Jos joku ei tiedä, niin mannalaput ovat pieniä lappuja, joissa jokaisessa on Raamatun jae).Nuo mannalaput sain siitä seurakunnasta, johon liityin uskoontultuani. Purkin olen vaihtanut ja koristellut itse. Sopii jopa Raamatun väriin :)









Sain siitä Jesajan kirjasta , Jes. 44: 22




"Minä pyyhin sinun rikkomuksesi kuin pilven, sinun syntisi kuin sumun. Palaa minun luokseni, sillä minä olen sinut lunastanut."




Kappaleen otsikko on Herra lunastaa Israelin. Seuraavassa jakeessa sanotaan: "Huutakaa riemusta taivaat, sillä Herra on tämän tehnyt. Huutakaa, maan syvyydet, puhjetkaa riemuhuutoihin, vuoret, sinä metsä, ja kaikki sinun puusi. Herra on lunastanut Jaakobin, hän kirkastaa itsensä Israelissa."




Tuosta tuli mieleen, että jossakin sanotaan, että "kedon puut paukuttavat käsiään".... se löytyy Jesaja 55:12 "Iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan. Vuoret ja kukkulat puhkeavat teidän edessänne riemuhuutoon, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiään.










Jotenkin mahtava ilo on noissa säkeissä. Sitä iloa tähänkin päivään, pelastus-iloa :)

2 kommenttia:

  1. Iloa siitä, kun synnit on pyyhitty pois:) Hyvänkokoinen rasia just noille mannalapuille. Meilläkin on mannalappuja.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)