Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

lauantai 8. elokuuta 2020

Elämäni väriä






Hei vaan ja hyvää lauantaita! Mulla oli aamupäivä siivousta,imurointia ja varsinkin pölyjen pyyhkimistä, joka usein jää suorittamatta.Nyt on kirjahyllyn päälliset ja muut "hankalat" paikat ja koriste-esineet (joita tiedätte mulla olevan paljon) pyyhitty. Jopa uunin päällinen imuroitu kesän pölyistä. Laitetaan nyt lauantain piristykseksi värikästä :)



















 Keittiön yläkaapien päälliset jätin toiseksi kerraksi, sielläkin on se kahvipannujen ja mukien kokoelma.













Totesin taas, että jopa vaatekaappini on värikäs











Iloitsen väreistä :)





Siivouksen jälkeen maistui ruoka, kuorin ja pilkoin lautaselle entisiä keitettyjä perunoita ja päälle lihakastiketta, sitten mikrossa kuumaksi, sekä lisukkeeksi salaattia. Isännällä  vielä riittää näytelmiä, viikonloppuisin. Tänään tulee vasta illaksi kotiin. Kun menee vielä illemmalla käymään toisessa tilaisuudessa, minä lämmitän sillä aikaa saunan.


Eilen oltiin illalla seurakunnassa ja pari kyytiläistä taas mukana. Toivottavasti ette ihan kyllästyneet mun väri-iloitteluun :)





4 kommenttia:

  1. Minusta oli ihanaa kun sulla on niin siististi ja värikkäästi paikat laitettuna. Ihanat pullo- ja purkkirivistöt, ja nuo vaatteet tangolla:) Mukavaa lauantai-iltaa Sesse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tyttären entinen poikaystävä oli muinoin sanonut, että sun äiti on hippi tyyppi,jotain sellaista :) minä otin sen kehumisena,joten kai olen sitä...

      Poista
  2. On hieno maljakko kokoelma ja värit hyvin sointuu keskenään, myös vaatteissa. Eihän näihin kyllästy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en kyllästy väreihin, ainakaan helposti :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)