Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 21. maaliskuuta 2019

Pieniä siunauksia :)











Tänään olin ekan viiden tunnin päivän työtoiminnassa. Hyvin meni tutussa paikassa, tuttujen ihmisten keskellä :) Ensiviikolla sitten taas. Tässä välillä onkin muuta hommaa.






Minä olen saanut monta pientä ilon pisaraa, Taivaan Isän hemmottelua, viime aikoina. Niinkuin aiemmin kerroinkin, kun voitin ne villasukat arvonnasta, sitten kynsikkäät/kämmekkäät ihanalta vanhalta tädiltä...ja tänään sain uuden "Päivän sanan", Hilja Aaltosen Päivähartauskirjan, ilmaishyllystä. Kun uutta olin toivonutkin, ja ehkä rukouksessakin muistanut asiaa. Kun olin kyllästynyt noihin vanhoihin päivähartauskirjoihin, joita olen jo useampana vuonna samoja käyttänyt.















Nythän mulla on ollut käytössä "Jumala puhuu"-kirja, joka oli aikoinaan myös sellainen "lahja", kun se löytyi jätepisteeltä, oli jätetty siihen näkyville, olikohan siinä jotain muitakin kirjoja tai lehtiä...en ole varma.











Rasmus ja Hipsu olivat molemmat yön ulkona, ja Hipsu jo aamulla odotti oven takana, sittenhän me lähdettiinkin kaupunkiin ennen kuin Rasmus kerkisi tulla...eikä ole vieläkään tullut...mussukkani <3. Sillä voi tosin kyllä olla kevättä rinnassa. Toivon vaan, että tulisi kotiin yöksi, kun aamulla taas lähdetään menoihimme.











4 kommenttia:

  1. Tuttu kirja. Pidän siitä kovasti. Eilen siinä oli osuva runo. Paljon voi ilmaista runon lyhyissä, ytimekkäissä sanoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvältä kirjalta vaikuttaa, olen siitä iloinen :)

      Poista
  2. Voi Rasmusta, toivottavasti se tulee pian kotiin. Aina niistä on huoli, vaikka nyt kissat selvästi ovat alkaneet viihtyä pitkiä aikoja ulkona.

    VastaaPoista
  3. Ei se tullut vielä illalla, mutta tuli sitten aamulla :)

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)