Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

lauantai 1. toukokuuta 2021

31 vuotta

 


Tänään on vuosipäivä. Olen "virallisesti" tullut uskoon 31 vuotta sitten  vappupäivänä yhteiskristillisessä tilaisuudessa. Olinhan minä jo joitakin vuosia sitä ennenkin ollut "sinne päin kallellaan", mutta silloin puolestani rukoiltiin ja pääsin seurakuntaan ja varsinainen uskonelämäni lähti käyntiin.

Olin oikeastaan sitä varten mennytkin tuohon tilaisuuteen, että saisin varmuuden siitä olenko uskossa , oikeasti... ja sen varmuuden sain ja se on kestänyt, kaikenlaisista vastoinkäymisistä huolimatta.

Kesällä sitten oli kastetilaisuus seurakunnan lastenleirin yhteydessä. Ja sain käydä uskovien kasteella.


 

Kyllä Herran kanssa on hyvä kulkea, ei aina helppoa, mutta turvallista kuitenkin.

 



12 kommenttia:

  1. Siinäpä onkin merkkipäivä jonka muistaa. Onnellista vappua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kun se oli vappuna, niin pysyy paremmin mielessäkin kuin jos olisi joku tavallinen viikon päivä,tällaisella huono muistisellakin :)

      Poista
  2. noin Tärkeän päivän kyllä muistaa.😇
    Siunattua Lepopäivää!

    VastaaPoista
  3. Onnea vuosipäivän johdosta! Minulla tuli huhtikuun alkupuolella 32 vuotta vastaavasta merkkipäivästä. Vaikka jollain tavalla olin uskonut jo lapsesta asti, niin silloin palaset todella loksahtivat paikalleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama itselläkin, lapsena uskoin ja myöhemminkin, mutta silloin kun puolestani rukoiltiin, tuli enemmän se varmuus, ja voima jättää huonoja asioita pois.

      Poista
  4. Siunausta elämääsi jatkossakin! Merkkipäivät ovat tärkeitä, mutta silti joka päivä on valittava uudestaan. Ja se on hienoa, että vaikeuksista huolimatta voi luottaa siihen, että meistä pidetään huolta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hitunen! Se on aina kuitenkin sellainen muistutus siitä miten Herra on ollut uskollinen.Ja itsekin sitä haluan olla.

      Poista
  5. Hyvä ja tärkeä merkkipaalu:) Siunausta eteenkinpäin! Itselläni vastaava tapahtuma oli lokakuun puolivälissä 1989.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tarkoitan kasteellakäyntiä. Uskoontulolle mulla ei ole mitään tiettyä päivämäärää antaakaan, se on kirjoitettuna taivaassa muistiin varmaankin:)

      Poista
    2. Sillä tavalla pikkuhiljaa minäkin aloin tulla uskoon,kun lapsena olin lapsen uskossa, sitten oli vähän välivaihetta, jolloin en elänyt uskovan tavoin, kunnes taas aloin kaivata Jumalaa ja uskoa, ja se ikäänkuin "virallinen" uskovaksi tunnustautuminen oli silloin vappuna.

      Poista
  6. Paljon onnea. Minä tulin uskoon vuonna-83,minä kävin uskovien kasteella myöhemmässä vaiheeessa. Taivaallinen Isä pitää huolen lapsistaan,on turvallista tietää kun Isä on lastensa kanssa. Siunausta sinulle!

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)