Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 8. maaliskuuta 2021

Koukuttavat rikoskirjat

 Olen nyt saanut kaikki kolme aikaisempaa Tiina Martikaisen kirjaa kirjastosta. Kyllä ne on jotenkin "koukuttavia", ei koskaan voi tietää mitä tapahtuu, kun tapahtumat koko ajan vaihtuu ja uusia ehdokkaita ilmaantuu syyllisiksi.




Tässä kirjat . Tuo Surmanpolku mulla on nyt luvun alla, nuo kaksi palautan huomenna, kun silloin on tarkoitus mennä kaupunkiin asioille.


Mitäs muuta.. päänsärky on vähän vähentynyt, kun olen uskaltaitunut juomaan vähän enemmän kahvia,ja vatsakin on ollut suht hyvässä kunnossa, kiva! Tosin niska on edelleen jumissa.

Muuten  aika hiljaiseloa on enimmäkseen ollut, urheilua tullut paljon isännän kanssa katsottua. Ja suomelle tullut jonkun verran menestystäkin. Ommeltuakin on tullut vähän.

Että ei tässä tämän kummempaa.

 


13 kommenttia:

  1. AURINKOISTA !
    Naistenpäivää 🌺🌞
    Sinulle Sesse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin Liisa! Aurinko täällä paistaakin :)

      Poista
  2. Kyllä dekkarit ovat koukuttavia, niissä on jännitystä ja yllättäviä käänteitä. Kiva kun vaivasi ovat vähän helpottaneet. Aurinkoa päivääsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina silloin tällöin tulee dekkareita luettua..Samoin sinulle aurinkoa, täällä paistaakin :)

      Poista
  3. Jos tykkäät lukea dekkareita, niin lainaappa joskus Indrek Harglanin Apteekkari Melchior sarjaa. Kirjat kertovat keskiajan Tallinnasta, rikosmysteereitä ja samalla tulee tutuksi Tallinnan historiaa. Minä olen niin koukussa nähin kirjoihin että olen lukenut osan jo toista kertaa. Osaan nyt katsella Tallinnan vanhoja taloja ihan uusin silmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ensimmäisen niistä lukenut, mutta jotenkin en päässyt siihen sisälle,ja taisi olla aika verinen..vai muistanko oikein..

      Poista
  4. Hyvää Naistenpäivää!
    Pitääpä varata nuo kirjat, kunhan vähän luen entisiä kirjoja pois. Mulla on tapana lukea naiskirjailijoiden kirjoja mieluummin, mutta olen myös lukenut noita Apteekkari Melchior- dekkareita. Ne on jotenkin jännällä tavalla vanhoillisia, mutta kun useamman lukee, niin siihen tottuu. Viimeinen jonka luin jäikin aika jännään kohtaan. Kyllähän niissä aika raakoja asioita tapahtuu.
    Nyt voikin vain varauksen kautta saada kirjoja täältäkin kirjastosta.
    Tänään olikin hieno ja aurinkoinen päivä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myöhästynyt kiitos :)Meidän kaupunginkirjasto oli kyllä auki, samoin sivukirjasto on ollut auki. Että ihan normaalisti saa kirjoja.Vähän on kyllä porukkaa kirjastossakin..Täällä on tänään lumipyryinen sää.

      Poista
  5. Oli hauska seurata mieheni kanssa urheilua viikonloppuna. Talviurheilua, ja yleisurheilua hallikisoista. Hiihdon MM kisat olivat ankaraa taistelua välillä.
    Hallikisoja seuratessa sai tutustua moneen nuoreen suomalaiseen naisurheilijaan. Minulle se oli yllätys että heitä oli niin monta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä katsoin enimmäkseen talviurheilua, mies katseli myös yleisurheilua ym.

      Poista
  6. Oli mukavia kuulumisia. En ole toviin lukenut, kun tahtoo nuo käsityöt viedä mennessään :) Aurinkoista viikon jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, täällä muuttui kyllä sää lumipyryksi..

      Poista
  7. niinhän sitä sanotaan :lukeminen kannattaa aina:)
    en pysty keskittymään...kaikkea muuta näprättävää mielessä;)

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)