Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 17. marraskuuta 2020

Kaupungissa

 Tänään oltiin kaupungissa. Käytiin ruokailussa ja minä kävin kirjastossa  ym. Pari kirjaa tuli taas lainattua, vaikka entisetkin on kesken.


Kotimatkalla kävimme kahvilassa vanhalla rautatieasemalla. Sinne oli tullut sitten viime näkemän iso veturi "nähtävyydeksi", sivuraiteen pätkälle.




Mulla on pari päivää taas vaihteeksi ollut vatsa huonommassa kunnossa, vaikka olen yrittänyt gluteenitonta syödä ja mielestäni varsin hyvinkin noudattaen sitä. Ruokailussakin sain gluteenittoman ruuan.


Huomenna ei kai onneksi ole mihinkään menoa minulla. Tänään on ollut tihkusateinen päivä, kaupungissa hankala, kun silmälasit kastuu (sateen takia) ja höyrystyy (maskin takia).


Tässä vielä joku kuva viikonlopun siivous päivältä. Pikkuhuoneen sohva sai peitokseen mun virkkaaman peiton ja entisen ison tyynyn sisältä paljastui tämä aikoinaan tekemäni värikäs tyyny, peuroineen ja syys väreineen.

 



Ai niin, ompelusta tulikin mieleeni, etten vieläkään muistanut ostaa ompelukoneen neuloja, kun kaikki on menneet poikki... Täältä niitä ei ehkä saa mistään...no jos torstaina muistaisi... 

 

Ja tiiättekö mitä, vasta toissapäivänä muistin, että hyvänen aika, kirkasvalo lamppu on vielä vintissä, en siis yhtään ollut mokomaa muistanut..vanhuus ei tule yksin. Mutta nyt saa taas aamuisin nauttia kirkasvalosta :)



4 kommenttia:

  1. Kaikkinensa hyviä kuulumisia. Toivotaan, että vatsa on pikaisesti paremmassa kunnossa. Tuo virkkaamasi isonäidinneliöistä koottu peitto on ihana. Tyyny sopii hienosti peiton kanssa. Vanhuus ei tule yksin - voi kuule, jos kertoisin, mitä kaikkea minä olen unohtanut! 😄 Minä olen joululahjaksi toivonut kirkasvalolamppua. Saa nähdä, josko sen saan. Hyvää viikon jatkoa! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirkasvalo lamppu on kyllä hyvä, mä sain aikoinaan tuon tytöltä lainaan, mutta on antanut sen olla jatkossakin <3

      Poista
  2. Niinpä, on vaikeaa lasien kanssa pitää maskia. Otan usein lasit pois ja pelottaa sitten taskussa että menevät rikki. Muutenkin kyllä pitäisi uusia lasit.
    Toivottavasti kirkasvalo piristää, ja vatsa korjaantuu. Ite olen huomannut, miten paljon syöminen vaikuttaa vatsaan, esim sipuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin viimeksi otin pois ja kannoin kädessä laseja..Toivottavasti vatsa on huomenna kunnossa, kun on kuntouttava ja kylätalo-tilaisuus taas.

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)