Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 5. tammikuuta 2020

Kohti Loppiaista



Tänään on taas vaihteeksi ollut selkä parempana.Käytiin naapurikunnan srk:ssa, ei edes istuminen nyt ottanut selkään. Jospa se nyt alkaisi parantua...toivon.. Paljon tuttuja nähtiin, kun on meidän entinen seurakunta.
Kotiin tultua tein miehelle lasangea ja itselle riisi/jauhelihapataa, molemmat aiemmin saaduista puolivalmisteista. Elmo tuli höperöksi kun ruskistin jauhelihaa, (tuoksusta), pyöri ympäri ja haukkui koko ajan, otti päähän sen touhuaminen kun piti keskittyä mittaamaan aineita...pistin sen ulos niin taas haukkui sisään ja taas ulos jne. Tyyntyi vasta kun oli saanut jauheliha-riisipataa omien raksujen joukkoon. Höpero! Nyt makaa "reporankana" sohvalla.










Miehellä onkin kohta taas sählyvuoro. Eilen yritin tehdä jotain askartelujuttua, lautasliinoista leikatuista kuvista ja liimasta, mutta en siihen ole oikein päässyt sisälle, se oli jotain decoupagee-askartelua...askartelijat sen tietää..ei oikein minulta kyllä luonnistu. Olen myös neulonut kaksinkertaisen pannulapun langantähteistä, kun kaipasin jotain rentouttavaa...neulominen on sitä, kun on vaan helppoa :)




Huomenna on sitten Loppiainen ja sen jälkeen alkaa taas arkielämä. Johan tässä pyhiä on ollutkin, ja lisää suklaata syöty.Jospa menisin polkemaan vähän kuntopyörää, ei ole pitkä matka, kun se seisoo olohuoneessa :) Heippa!




8 kommenttia:

  1. Elmo taitaa tietää, että lopulta saa mamman kummin väsytystaistelulla luovuttamaan ;-) On noi eläimet niin ihania!

    VastaaPoista
  2. Mä osaan sen kuvaamasi lakan käytön ja lautasliina tekniikan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kokeillut liimalla vaan...siinäkö lie vika?

      Poista
  3. Joo ei liimaa. Mut jos haluat voin neuvoa sitten kun tulen kylään ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netissä oli kyllä ohje liimalla. Voithan sinä neuvoa, pääasiassa mäkin olen koittanut paperille tai pahville, niinkuin Emilie tuossa alla.

      Poista
  4. Voihan Elmoa, kun tuoksut käy hermoon tai hajuaistiin. Eihän se ihme jos hyvältä maistuu.
    Oon minäkin nähnyt hienoja servettitöitä. En ole kokeillut muuanne kuin päiväkirjaan liimalla.
    Toivottavasti selkäsi parantuu. Mulla välillä helpottaa kun pidän lämpimänä, eli laitan villapaidan vuötärölle. Kaikkee on kokeiltava :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen koittanut enimmäkseen pahville/paperille liimalla... Mulla on miehen villainen selän lämmitin ollut koko selkäkivun ajan,kyllä se vähän auttaa :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)