Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

keskiviikko 13. toukokuuta 2020

Pyynnöstä: pestävä kasvomaski ohjeineen




Liisa, blogissa "Hopeinen kuunsilta", pyysi kuvia mun tekemistä (harjoittelemista) pestävistä kasvomaskeista,joita olen muutaman tehnyt, kokeeksi ja varmuuden vuoksi.




Laitan tähän kuvat myös tulostamistani ohjeista, jos kiinnostaa.





Olen kahta mallia kokeillut. Ensimmäinen on suorakaiteen muotoinen, johon laskokset antavat kokoa. Tein vanhan valkoisen lakanan päätypalasta, kunnon puuvillaa.














Toinen malli on hieman erilainen.Molempien ohjeet on Naisten valmiusliiton ohjeita.











Itse tein tämän toisen joskus ompeluun saamastani kuviollisesta pussilakanasta. Molemmat maskit ovat kaksinkerteisia.

















Toivottavasti tästä oli jollekin hyötyä.Ja kuvathan saa suuremmiksi klikkaamalla.

4 kommenttia:

  1. Kiitos ,Sesse!
    Tosi hyvät,ohjeet löytää tuolta!
    Minä olin kirjoittamassa tarinaa myös "kasvomaskista"....omia kokemuksia,olen pitänyt paperimaskia,(ostettu apteekista),siitä lähtiennenä/kasvon suojana. kaupassa ym ,missä olen asioinut.
    Kiitos Sesse.
    Halaukset Sinulle!:))

    VastaaPoista
  2. ..taas hävisi osa tekstiä--:(
    Olet tehnyt todella hyvät,siistit.
    Pestä voi 60 asteessa.

    VastaaPoista
  3. En mä ainakaan mitään selvää saa tekstistä edes suurentamalla.

    VastaaPoista
  4. Minttuliin:
    googleta Naisten valmiusliiton sivuja,siellä selkeät ohjeet,!
    samat ohjeet!,oikiassa koossa!
    Kiitos Sesselle vielä ohjeista
    t.Liisa:))

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)