Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 5. huhtikuuta 2020

Vanha muisto







Tänään olin päikkäreillä, ja Herra muistutti mua neljä vuotta sitten tapahtuneesta asiasta.





Silloin olin nukkumassa ja yht äkkiä heräsin siihen, että luulin miehen kutsuvan minua. Kuului "Sepi!" (miehen antama lempinimi minulle ). Luulin, että oli jo heräämis aika. Katsoin kelloa, se oli vasta 6.30.

Samassa päässäni alkoi soida laulu: "Voit ehkä yrittää, elää riskitöntä elämää. Ja lasikaapissa voit aarteitasi suojella, vaan kuitenkaan et voi kuin raapaista pintaa.."...ajattelin mikä laulu tuo on...samassa mieleeni tuli jatko: "Anna kaikki tai ei mitään, se on hintana elämän. Anna peliin koko pieni sydän, saat itse paljon enemmän. Anna kaikki tai ei mitään, älä taakse jää katsomaan silloin kun on aika nousta Jeesusta seuraamaan."



Koin, että itse olin pitänyt uskoani kuin lasikaapissa aarteenani, enkä pitänyt sitä esillä tarpeeksi. Sain siinä tehdä parannusta ja luovuttaa hälle elämäni uudestaan, kokonaan.
Ja alakertaan mentyäni selvisikin, ettei mieheni ollut minua huutanut, vaan Jumala oli käyttänyt miehen mulle antamaa lempinimeä :D




Siunausta sinullekin, joka täällä poikkeat <3

7 kommenttia:

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)