Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 21. tammikuuta 2019

Nyt on jotain vialla












Mistä voi johtua, ettei saa enää kuviakaan siirrettyä blogiin, ei kummastakaan, kännykästä eikä digikamerasta?? Jotain outoa on nyt, ensin s-posti ei toimi ja nyt ei kuvansiirtokaan onnistu. "Ihmettelen kyl kauhian paljon" niinkuin joku jossain elokuvassa sanoi.
Mikä nyt neuvoksi. Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Että onko se jotain yleistä bloggerin ongelmaa?





Muuten olen taas vaihteeksi kotona ja mies koiratalolla vuorostaan. Täällä on nyt suhteellisen lämminkin (sisällä) kun eräs tuttu sai meidän patterit toimimaan kunnolla. Nyt täytyy vaan muistaa illalla käydä pannuhuoneessa tekemässä pieni operaatio illalla. Yhdessä osassa oli ollut vikaa ja tuttava oli sanonut, että yrittää katsoa jos löytäisi sen osan, niin tulisi ihan kokonaan kuntoon.





Harmittaa nyt kyllä tämän koneen takkuilu :(

14 kommenttia:

  1. Arkistosta vain pystyy vanhoja kuvia siirtämään.

    VastaaPoista
  2. Joskus takkuaa kuvien siirto, mut ainakin tänä aamuna toimi ihan normaalisti. Joskus vaan pyörii se pyöreä häkkyrä siinä, eikä muuta tapahdu. Silloin oon katkaissut koko jutun ja koetan vähän ajan päästä uudelleen.
    En ole minäkään tietokoneasiantuntija :)
    Mun pitää johdon kanssa siirtää kuvat ensin koneelle ja sit pienennän niitä työpöydälle ja siitä sit laitan blogiin. En ole opetellut kännykällä blogia tekemään ollenkaan. Ainakaan vielä :)
    Kamerakin on sellanen ettei siirrä niitä suoraan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt avasin uuden s-postin, kun vielä tuo kuvien lataus-ongelma selviäisi ! Minäkin kirjoitan blogin aina läppärillä, mulla on sen verran pieni kännykkä, etten viitsi sillä kirjoittaa.

      Poista
  3. On nyt on jotain??? liikkeellä???
    oliko se google vai mikä joka muutti KÄYTTÖ JA TIETOSUOJA ASIOITA.
    Minä kun avaan sinun blogin tai kirjaudun lukemaan ,vasemmassa yläkulmassa punainen kolmio huutomerkki sisällä ja ei turvallinen??
    viestin lähetys täysin tukossa???normi viesti ,,tulee vaan valkoinen puhdas näyttö???
    no tämä se vielä puuttuki ,että blogit häviää...
    tuttua hommaa tuo pannuhuoneen reistaileminen...ja yleensä pakkasella:(((
    Mukavaa iltaa,sinulle:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, mistähän nuo ongelmat johtuu.... nyt sain sentään uuden s-postin laitettua.

      Poista
  4. Minä en osaa sanoa toimisiko kuvan laitto koneelle, kun en ole voinut niitä kuviakaan ottaa. Tytär välillä ottaa pyynnöstäni jonkin kuvan ja lähettää mulle sähköpostiin, se on toiminut. Toivottavasti tuo ongelma ratkeaa pian. On tosi ärsyttävää kun blogiin ei saa uusia kuvia, on syy sitten kullakin siihen mikä tahansa, kuten mulla se kameran akku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, toivotaan että nuokin ongelmat ratkeavat :)

      Poista
  5. Uusi sähköposti-osoite on nyt laitettu tuonne Kuvaus-palkkiin ylös. Toivotaan, että se pelaa mallikelpoisesti :)

    VastaaPoista
  6. Minulla ei ole ollut ongelmia kuvien siirron eikä oikeastaan minkään kanssa,paitsi että roskapostia tulee ihan mielettömästi, nytkin toisessa s.postissa on ainakin 100 roskapostia,ja jos estän ne, tulee toinen mokoma sama määrä uusia.Tietsikassa mulla on huono akku,vain sähköllä toimii, onneksi,jos tää pimahtaisi yht äkkiä, mun työpöydältä kansioista häviäisi kaikki kuvat joita monien vuosien varrelta olen kerännyt sinne, en ikinä saisi enää mistään harvinaisempia esim.lintukuviani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nämä laitteet ovat välillä ärsyttäviä, varsinkin kun ei niistä niin paljon tiedä :(

      Poista
  7. Omaan blogiini olen saanut siirrettyä kuvia. Minullakin näyttää sinun sivusi kohdalla Ei turvallinen. Tuota on näyttänyt minun omassa blogissani myöskin. En tiedä mitähän tuo tarkoittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mulla ainakin virusturva näyttää, että "olet suojattu", sanakirjasta katsoin, kun se valitettavasti on englanninkielinen, enkä osaa paljoa englantia.

      Poista
  8. Mukavaa tammikuuta! Minäkin olen blogilinjoilla taas!

    VastaaPoista
  9. Toivotaan että nää blogi-ongelmatkin paranisivat, ettei tarvitse koko blogia lopettaa.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)