Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

lauantai 22. tammikuuta 2022

Aurinkoa :)

 


 Ihana aurinkoinen sää. Olin Minin kanssa kävelylenkillä, noin pari kilometriä vaan. Päätä on särkenyt aamusta alkaen, eikä meinaa helpottaa, vaikka olen kaksi särkytablettia jo ottanut. Mulla on niska ollut jumissa jo pitkän aikaa.

Toivottavasti ei tule flunssaa tai muuta..

Isännällä olisi hieronta ylihuomenna, hän sanoi, että pitäisikö hänen antaa se mulle, mutta menköön vaan itse, kun tuttu hieroja on sen hälle lahjoittanut. Hän on jo kaksi kertaa ollut.

Ehkä yritän saada ajan naishierojalle , jossain välissä. Mukavaa päivää teille!

 



 


10 kommenttia:

  1. Kiitos, Sesse, mukavaa viikonlopun jatkoa! Voimia ja paranemista päänsärystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on jo helpottanut, olen koneen kanssa hierottanut niskaa..

      Poista
  2. Toivottavasti särky helpottaa! Mukavan valoisa päivä tänään oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, nyt onkin taas kosteaa ja pilvistä. Särky onneksi helpottanut :)

      Poista
  3. Keljumaista. Toivottavasti helpottaa. Joskus auttaa kun yön nukkuu niin seuraavana päivänä päänsärky on ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen hieronut niskaa koneella, on parempi nyt :)

      Poista
  4. Toivottavasti päänsärky on hellittänyt. Hierojalla käynti olisi varmasti hyväksi. Minä yritän muistaa tehdä harjanvarsijumppaa useamman kerran viikossa. Se on auttanut minua ja niskahartia ongelmat ovat vähentyneet.

    VastaaPoista
  5. Hei vaan ja toivottavasti särkysi helpottavat! Ison koiran kanssa kannattaa käydä lenkillä nastakengät jalassa! Itse käytin aikoinaan suurta labradorinnoutajaa lenkillä; hän saattoi yhtäkkiä nykäistä niin että sain kaksinkäsin pitää kiinni vaikka muuten kiltti olikin! Tyttökoiran leikkausta eli sterilisaatiota kannataa myös harkita: meillä tehtiin se eikä tullut noita juoksuongelmia eikä vaarallista kohtutulehdusta.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)