Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 19. syyskuuta 2021

Seurakuntaa ja kirjoja

 


 Kuva eiliseltä

Tänään olimme seurakunnan ehtoolliskokouksessa. Tänään laitoin ensimmäisen kerran tänä syksynä toppatakin, ohuemman ja pitkän. Varsinkin kun oli  hame-asu. Ei ollut ollenkaan liikaa mennessä, vaan juuri sopiva aamupäivän keliin. Takaisin tullessa riisuin takin pois loppumatkasta autossa, kun aurinko oikein paistoi.

 

Olen aloittanut lukemaan uuden kirjan (kirjaston), se on nimeltään Lepra. Kirjoittaja  Kirsti Ellilä. Aika outoja kirjoja on nyt tarttunut mun matkaan.

Mutta ihan hyvältä tuokin tuntuu.

Vatsa vaiva vähän vaivaa, onneksi ei vielä srk:ssa. Srk:ssa oli myös kahvit, yleensä olen juonut pelkän kahvin, kun ei ole tietääkseni gluteenitonta kahvileipää ollut.(Tosin en ollut kysynytkään, kun en halua olla vaivaksi kellekkään). Tänään kuitenkin sain srk:n pakastimesta gluteenittomia leivonnaisia kotiin, olivat menossa vanhaksi. Ihan kiva!

 Että semmoista.




4 kommenttia:

  1. Näin on, että syksy on ja viilenee. Hyvä on päälle laittaa jo lämmintä.
    Oon kyllä varma että oon lukenut jonkun Kirsti Ellilän kirjan, mutta en ole varma minkä. Yksikään löytämäni kirjaselostus ei "soita kelloja". Nyt taas on joku jumi lukemisissa, vaikka olis hyviä kirjoja lainattuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Lukeminen kannattaa aina" sanottiin jossain vanhassa mainoksessa.. ainakin jos on hyvä kirja :)

      Poista
  2. Nyt onkin jo tarvinnut lämmintä vaatetta. Minulle Kirsti Ellilän kirjat eivät ole tuttuja. Kiva kun sait vähän gluteenittomia leivonnaisia kotiin.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)