Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 9. lokakuuta 2020

Vaatesouvia

 Saatiin toissapäivänä tuttavilta kuusi isoa kassillista vaatteita, niitä olen nyt selvitellyt, sen minkä olen joutanut muilta menoilta. Osa tuli minulle ja isännällekin jotain, osa menee tyttärelle katsottavaksi/sovitettavaksi ja loput (suurin osa) pitäisi saada johonkin hyvää kiertoon. 

 


Vielä pieni kasa on ompelukoneella odottamassa pientä muokkausta (lahkeitten lyhentämistä, vetoketjun ompelua yms.)


En yleensä kieltäydy, kun joku tarjoaa vaatteita, vaikka monesti käy niin, etteivät välttämättä ole "minun tyyliä", mutta sitten laitan ne eteenpäin. Aina kuitenkin jotain sopivaa löytyy. Nytkin löytyi sopivia farkkuja, (joista olin tosi iloinen) , jokunen mekko/hame, villatakki, kesähousut ym. Kierrätys kunniaan, tunnuslauseeni :)


Eilen sitten olikin vilkas päivä, kun oli sekä kuntouttava, että Kylätalotilaisuus. Onneksi molemmat menivät hyvin. Ja vatsakin on taas vaihteeksi ollut paremmassa kunnossa.


Eipä tässä sen enempää, pitäisi varmaan kohta katsoa mitä ruokaa laittaisi. Heippa!

Ps. Noista farkuista vielä sen verran, että olin juuri pari päivää sitten ajatellut, että oikeastaan tarvitsisin yhdet tai kahdet farkut lisää, niin parin päivän päästä Taivaan Isä vastasi :)

8 kommenttia:

  1. Ihanaa kun sait juuri niitä, mitä olit kaipaillut! Kaikenkaikkiaan kiva tuollaisia pusseja tutkailla, vaikka ei kaikki itselle sopisikaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, aina sieltä jotain itselleen mieluista löytää :)

      Poista
  2. Hienoa, kun oli jotain sopivaa siellä. Kierrätys kunniaan! :)

    VastaaPoista
  3. Farkut etenkin ovat todella tarpeellisia perushousuja, mukavaa, että sait niitä heti, kun kaipasit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enimmäkseen tulee farkkuja pidettyäkin, kesällä hamettakin välillä. Olen kyllä iloinen,kun sain lisää sopivia farkkuja :)

      Poista
  4. Kivaa tuo vaatekassien tutkiminen. Mukava, että kaikille löytyy sopivia ja mieleisiä vaatteita ja ompelushommilla muokaten passeleita. Hyvää viikonloppua 💛

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)