Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 5. lokakuuta 2020

Kaikenmoista

 Kilpikonna parka oli jäänyt viime talveksi kukkapenkkiin, niin oli maalit melkein lähtenyt.



Vieläköhän sitä kannattaisi yrittää jotenkin maalata...

 

Tänään käytiin ajelemassa, ihan huvikseen. Lähdettiin ilman sen kummempaa päämäärää, ehkä kahvilaan johonkin tai jotain... No, päädyttiin naapuri-paikkakunnalle. Ensin poikettiin kirppikselle. Isäntä löysi sisältä itselleen kengät yhdeksällä eurolla. Minä selasin ulkona olevia euron vaatteita... ostin punaiset legginssit ensi kesäksi ja punaisen pitkähihaisen trikoo paidan. Valitettavasti tuo paita oli liian pieni. Housut kyllä sopivat jalkaan, mutta ei niissäkään ole lihomisen varaa. Vaan kun olivat niin halvat ostin sovittamatta.


Sen jälkeen menimme grillikioskille syömään, minä otin vain täyslihapihvin ja salaatin. Hyvää oli. Seuraavana oli suuntana Hese, johon menimme kahville, minä otin vain pelkän maitokahvin. Isännälle maistui myös jäätelö. Minulla oli mennyt aikaa vessa reissulla, kun naisten vessassa ei palanut valo, ja jouduin jonottamaan invavessaan. Ilmeisesti ei palanut valo myöskään miesten vessassa, koska invavessasta tuli nuori mies, kun se vapautui.


Sitten olimmekin jo valmiit suunnittelemaan kotiin lähtöä. Matkalla hirven näin juosta jolkottelevan, onneksi tieltä pois päin. Päätä vähän särkee ja taidan mennä päivälevolle.


                                        X   X   X   X


Otin pienen levon tässä välillä, en kuitenkaan saanut yhtää torkahdettua. Join teetä ja onneksi päänsärky loppui. Ei mielellään sais juoda kuin mukillisen kahvia päivässä, kun tuo vatsa ärtyy, niin juon kahvin vaan päivällä ja aamulla teetä. (Nyt kun olin reissussa juonut kahvin, niin siksi otin teetä).


Ulkona on kaunis aurinkoinen syys sää. Voisi lähteä vaikka kävelylle. Heippa vaan!

7 kommenttia:

  1. Mukavaa joskus käydä kirppiksellä mutta nyt on kyllä harventuneet käynnit. Minäkään en juo kahvia edes viikoittain juurikin vatsan takia, mutta kyllä se on joskus tosi hyvää jopa sen tuoksu yllyttää maistamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on tuo väsymys,jonka takia olen juonut kahvia aiemmin enemmänkin, nyt olen yrittänyt vähentää.

      Poista
  2. Kyllä kannattaa:)
    ..reissussa aina vähän rähjääntyy:)))
    maaliapintaa ja entistä ehompi;)
    Laitoin Sinulle sähköpostia:)Heippa!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. oho!
    tuplana taas tuli kommentti,yhen kerran napsautin
    🙈🙉🙊

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)