Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 27. syyskuuta 2024

Puolipilvistä ja tuulee..

 Siinä tämän hetken sää tila. Isäntä meni käymään kaupungissa, minä imuroin. Kummankin kerroksen. Tyttö tulee käymään tänään, kun minulla ja vähän miehelläkin on tarvis apua. Illalla olisi seurakunnan tilaisuus, mutta katsotaan nyt lähdenkö mukaan. Riippuu varmaan säästä, ja Ministä. Illaksi on luvattu sadetta... Eikä mua haittaa jäädä kotiinkaan, kun illalla vasta oltiin kylätalon hengellisessä illassa. Kaksi naista oli ensimmäistä kertaa siellä. Uskovia kyllä. Kylätalolla jatkuu keittiö remontti, mutta me voidaan siellä silti pitää tilaisuuksia. Keittiö vaan on toistaiseksi pois käytöstä. Mutta minä tuon muutenkin kotoa kaiken tarvittavan. Eilen oli eräs ystävä tuonut lisäksi kaiken laista herkkua. Meillä on siellä hyvä henki. Minä olin unohtanut ostaa mehun sinne, sanoinkin että kun mulla on alshaimerin tauti, niin en voi kaikkea muistaa :) Joku sanoikin, että hyvä seija. Mutta näillä mennään. Toivottavasti vielä pitkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)