Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 9. syyskuuta 2024

Aurinkoista päivää

 Tänään oltiin jakamassa lehtiä, oli aika kuuma ja mulla meni veren sokeri alas, ja väsyin. Onneksi sitten mentiin kahvilaan ja sai rauhoittua ja syödä ja juoda jotain. Mutta suurin osa lehdistä saatiin jaettua.Tällä viikolla onkin taas Ilosanoman ilta kylätalolla. Aurinkoiset päivät ovat jatkuneet, saa nähdä kauanko kestävät. Isäntä on taas puu hommissa. Minä käytin Minin ulkona. Mini oli ollut ihan nätisti sillä aikaa kun oltiin poissa. Nyt se makaa tuossa mun lähellä lattialla. Minä se vaan postailen omaksi ilokseni näitä pieniä tapahtumia. On kuitenkin kiva jotain kirjoitella. Minä kun olen aina kirjoitellut kaikkea, kirjeitä aikoinaan usean kirjeystävän kanssa, päiväkirjaa,  runoja ym. Olen joskus sanonutkin, että olen sellainen runo tyttö. Ja nythän niitä runoja on kirjassakin. Kaunista syys päivää kaikille!

4 kommenttia:

  1. Sinulla on tosiaan mukava tapa kirjoittaa elämästä. Minulle kävi tänään samoin; verensokeri meni alas, en ollut muistanut syödä. Sitä siinä nuutuu aivan täysin.

    VastaaPoista
  2. Tämä on vähän kuin päiväkirjaa, näkee arjen tapahtumia että mitä milloinkin oli:) Lehtien jaossa on varmaan aika homma, mutta hyvä kun niitä jaetaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä yllättävän raskaalta tuntui viimeksi jakaminen johtuen siitä veren sokerin laskusta.

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)