Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 17. syyskuuta 2024

Kaupungissa

Tänään oltiin  kaupungissa. Oltiin ensin seurakunnan ruokailussa,ja meillä oli miehen kanssa siellä omat osuutemme. Minä mainostin sitä kirjaa, jossa on minunkin runojani ja lausuinkin muutaman runon, sekä laitoin runokirjan kiertämään, jos joku on kiinnostunut tilaamaan.Miehellä oli oma osuutensa puhua ja laulaa. Sen jälkeen syötiin ja sen jälkeen jäimme vielä suunnittelemaan tulevia tapahtumia. Sen jälkeen läksimme kirpparille. Minä ostin ihan uudet rintaliivit (onneksi eivät olleet kovin kalliit, koska olivatkin liian pienet mulle, harmi!) Ehkä sopisivat jollekin tytölleni,toivottavasti. Ostin myös puseron itselleni,se sentään sopi juuri ja juuri. Mitä tästä opimme? Sen että usein luulemme olevamme pienempiä/laihempia kuin olemme. Ja onneksi tosiaan oli kirpputori hinnat. Sen jälkeen isännällä oli vielä toinen meno, minä kävin kirjastossa lukemassa yhden lehden ja sen jälkeen menin autoon odottelemaan, sainkin aika kauan odotella, mutta olin jo asennoitunut siihen, niin ei se niin harmittanut. Tällaista tänään.

4 kommenttia:

  1. Sulla oli monipuolinen päivä tänään:)

    VastaaPoista
  2. Hyvä kun on monenlaista virikettä ja menoa.
    Mitä olen joskus katsonut kirpputorilta vaatteita, ne on kaikki mulle liian pieniä tai sitten minusta liian kalliita. Joten harvoin tulee mitään ostettua, joskus jotain askarteluun käypää olen ostanut. Vienyt olen kyllä sinne tavaroita tänäkin kesänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommetista! Kirppikset 0n kivoja!

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)