Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 26. syyskuuta 2024

Kosteaa säätä

Vähän joo sataa. Meillä on tänään Kylätalo ilta, toivottavasti tulee hyvä ilta. Vähän taas mietin tuota Minin iltaa, toivoisin että ei illalla sataisikaan, kun Mini on niin yliherkkä ja pelkää... just katoin sää ennusteen, niin ei pitäisi sataakkaan illalla. Kiitos Herralle!  Isäntä on kaupungissa, minä kaivoin pakasteesta lihaa sulamaan ja sen kanssa teen jotain perunoista. Äsken vaan meinasi mennä hermot, kun meillä oli tuli aamulla uunissa, ja nyt se oli kitulias ja kun puhaltelin sitä, että saisi syttymään uudelleen, niin palovaroitin alkoi huutaa.. no minä puhaltelin posket pullollaan että saisin sen syttymään uudestaan. onneksi syttyi. Isäntä oli jo laittanut viestiä, että laita pelti kiinni. Minä olin laittanut sinne pari pikku puuta toiveena että ne entiset savuavat palaisivat ,ja nyt ne palavat iloisesti.  Nyt huomasin , että nuo liha leikkeet olivatkin  korppujauhoilla kuorrutettuja, elikkä minä en voi syödä niitä. Ehkä otan itselleni grilli makkaraa.Se on gluteenitonta, tuo makkara. Nyt toivottelen teille mukavaa päivää !

2 kommenttia:

  1. No voi, kaikkea sitä sattuukin. Toivottavasti ei illalla sada! Täällä on ihan sininen taivas.

    VastaaPoista
  2. Hyvin meni ilta kylätalolla! Täälläkin sää parani. t.Sesse

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)