Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 23. joulukuuta 2021

Askeleen lähempänä...


 

(Kuva vanha)

 ...on taas joulu. Minulla oli aikomus leipoa jotakin, mutta en tiedä miten se tuntui niin vaikealta...en sitten loppujen lopuksi saanut aikaan mitään muuta kuin ruuan puuhellalla.

Vaan väliäkös tuosta...jos ei suurempia murheita ole kuin joku leipominen.

Huomenna pitäisi loppujen lasten tulla käymään, jos ei muutoksia tule. Pikkuiseen koriin olen kasannut muilta saadut lahjat (ulkopuolisilta), perheen kesken ei suurempia lahjoja vaihdeta,jotain pientä vain. Ja osa on jo saatu.

Vielä tuli joulupostia, postilaatikossa oli lahjakassi naapurilta, sekä pari korttia.

Ei vielä ole sen kummempaa joulumieltäkään ollut, ehkä se tulee sitten kun lapset tulee tai viimeistään joulukirkossa.

Levollista ja rauhallista joulua kaikille, jos ei satuta kohtapuoliin viestittelemään.

Ps. Ja minua ihmetyttää, etten meinaa päästä kommentoimaan erityisesti hengellisiin blogeihin, tuskimpa minua on niistä estetty...lukemaan pääsen, mutta en aina kommentoimaan.


7 kommenttia:

  1. Toivottavasti joulumieli hiipii mieleesi ja kotiisi viimeistään huomenna. Toivotan sinulle rauhallista ja hyvää joulua!
    PS. Hiukan on ollut taas kommentointiongelmia, mutta aikani räpeltämällä olen saanut ne selätettyä. Toivotaan, että ongelmat ovat sinullakin väliaikaisia.

    VastaaPoista
  2. Uskon, että joulumieli tulee huomenna, kun lapset tulevat käymään. Kommentoinnissa voi olla joskus ohimeneviä ongelmia, näin olen ymmärtänyt. Hyvää joulunaikaa sinulle ja läheisillesi ♡

    VastaaPoista
  3. Kopioin usein kommentin ja esikatselen ja sitten sen lähetys onnistuu. En tieä mikä on vialla.
    Hyvää ja rauhallista joulua! Ei sitä aina jaksais leipoa ja touhuta.

    VastaaPoista
  4. Minäkään en ole leiponut yhtään mitään. Ja ruokajutuista olen tehnyt vain lihapyörykät tänään. Huomenna jos lihaperunasoselaatikon saisin aikaiseksi. Lanttujakin ostin, mutta taitaa lantut jäädä joulunjälkeiseen aikaan. Hyödyttää ne silloinkin. Mutta onpa ärsyttävä kommentointiongelma:(

    VastaaPoista
  5. Rauhallisia ja tunnelmallisia joulupäiviä sinulle!

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)