Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 25. joulukuuta 2020

Hyvää joulupäivän iltaa

 


 Niin se joulu on yli puolenvälin, huomenna jo tapaninpäivä. Vähän on nyt satanut viime yönä lunta. Eilen kun oltiin isännän ja koiran kanssa päiväkävelyllä, niin ei ollut yhtään lunta, kun entiset pikkuriikkiset lumet olivat sulaneet. Tänään mulla ei olekaan tullut ulos mentyä, isäntä kävi kyllä hölkkäämässä.

Joulu on mennyt ihan hyvin kahdestaankin. Tosin pikkukuusen valoketju tuli tiensä päähän, osa lampuista oli sammuneet, ja jäljellä olevat kuumenivat vaarallisesti. Pistin valoketjun poistoon ja laitoin tilalle vaaleanpunaisen led-valoketjun. Ei niin valaise, mutta saa kelvata.

Joululahjojakin tuli muutama. Osa rahana. 

TV:tä on tullut aika paljon katsottua (varsinkin isäntä ja yläkuvasta päätellen myös minä ja Hipsu, (mun sylissä) ja suklaata syötyä, ja muutakin jouluruokaa. Minä olen lukenut lainakirjan Vakoilijoita pikkukaupungissa.



Ihan hyvä dekkari. Kirjoittanut Anna Amnell.

Nyt toivottelen teille hyvää joulun jatkoa :)

6 kommenttia:

  1. Hyviä välipäiviä sinnekin. Samalla teemalla ollaan meilläkin tytön kanssa kahdestaan joulua vietetty. ;) TV:tä katsottu ja suklaata syöty, välillä kissoja rapsuteltu. Mitäpä sitä sen ihmeempää osaa kaivatakkaan.

    VastaaPoista
  2. Mukavaa joulunjälkeistä aikaa. Samoissa merkeissä tuli joulu vietettyä täälläkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaista hiljaiseloahan se on ollut. Poika soitti eilen. Ja tänään käytiin puolityhjässä kahvilassa ja kaupassa.

      Poista
  3. On ollut hyvä joulu! Tällä hetkellä tulee meillä lisää lunta! Pitäisi edes yksi kirja saada luettua, jos tänään! Mä tykkään lukea aina uudestaan samoja vanhoja omia kirjojani! Tosin tänään on tiedossa tv:ssä mun suosikkia yllin kyllin nimittäin Agatha Christien pohjalta tehtyjä juttuja! Olen niin tyytyväinen kun vuosi vaihtuu...tämä vuosi oli niin huono! Jospa tuleva parempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on ollut pikkuisen lunta maassa. Nyt näyttää kyllä siltä, että se vähäinenkin sulaa.Minäkin usein luen aiemmin luettujakin uudestaan. Toivotaan, että ensi vuosi on parempi!

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)