Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 20. elokuuta 2024

Kummallista

 Eilen oli omituinen päivä. Minä olin jo usempana päivänä tehnyt sitä omena souvia. Jostain ihmeestä mulle tuli vielä päähän, että mun pitää pestä ikkunat, kun ne kyllä oli sen tarpeessa.  Joten omena souvin lisäksi aloin pestä ikkunoita. No, sen jälkeen olinkin niin väsynyt että menin nukkumaan ja nukuinkin pitkään, isäntäkin kysyi että olenko kipeä.. olin vaan tosi väsynyt. Näköjään sitä saa itsestään enemmän irti kuin luuleekaan. Silloin kun heräsin oli jo melkein ilta, vähän katsoin tv:tä ja menin sitten nukkumaan. Otin kyllä melatoniinin, kun ajattelin että jos ei enää saakkaan unta. Ja nukuin hyvin kuuteen asti. Pitkään mulla olikin ollut mielessä ollut nuo ikkunan pesu jutut. Tänään käytiin kaupungissa ja ja ruuan jakelussa.Huomenna tulee isännän kaveri  puuhommiin, ja me isännän kanssa tehtiin jo alustavia töitä miehille valmiiksi. Muuten yksi harmillinen asia oli tänään, liittyen mun lääkkeisiin. Kun apteekissa käytiin. Vaan ei siitä enempää.

1 kommentti:

  1. Minä oon kanssa huomannut tuon ilmiön, että kun joskus saa jonkun homman tehtyä, niin yllättäen voi saada intoa/voimaa alkaa tehdä jotain ihan muutakin vielä:)

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)