Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 28. toukokuuta 2023

Vieraita..

 ..tai oikeasti kyllä tuttuja. Nimittäin vanhempi poikani  turusta oli meillä pari päivää, eli yhden yön yli. Mini ei kyllä meinannut tottua poikaan ollenkaan... ensimmäisenä päivänä pidinkin Miniä  enimmäkseen ulkona lieassa, eli paksussa köydessä jossa pääsee aika pitkälle. Silloin oli aika kiva sääkin, niin Mini viihtyi hyvin ulkona, ei juuri haukkunutkaan, ja itsekin olin välillä ulkona.

Jos sisälle otti niin hirveä haukkuminen alkoi. Ei siis oikein tykkää vieraista miehistä, vai mistä johtuu.. Minä olin mennyt Minin kanssa poikaa vastaan, siellä ei niin paljoa haukkunut, mutta kotona kyllä. 

Vaikka olihan Mini nähnyt hänet ennenkin. Mutta ei ole tottunut häneen.

Tänään sitten lähdettiin naapuri paikkakunnalle pitkästä aikaa seurakuntaan, poika tuli mukaan, niin Mini sai jäädä sisälle. Ja takaisin tullessa jätettiin poika bussia odottamaan. (Tai ensin meni vielä Kasvihuoneilmiölle.)

 Minä olin jotenkin niin väsynyt kun tultiin kotiin, yritin nukkua päikkärit, mutta en saanut unta vaikka se olisi tehnyt hyvää. Vatsakin oli vähän kipeä, niin ei voinut kahviakaan juoda piristykseksi. (Paitsi srk:ssa olin juonut kahvin ja syönyt gluteenittoman hyvän pullan.)

Kotiin tullessa käytiin vielä kaupassa.


2 kommenttia:

  1. No voi, kun Mini on vieraille miehille vihaisempi, kun ei ole tottunut, tai sitten joatain menneisyydessä on huonoja muistoja jostain toisesta.
    Toivottavasti vatsakipu on rauhoittunut. Ei sitä aina tiedä mikä tekee sitäkin.
    Kumma kun jos katson jotain blogia tuolta lukuluettelon kautta, niin ei pääse kommentoimaan, mutta blogini sivulistauksesta kyllä yleensä voi kommentoida. Onneksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vatsa on nyt parempi. Ja tänään sain nukuttua päikkäritkin :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)