Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

keskiviikko 15. maaliskuuta 2023

Taivaan, nään sinisen..

 ...ihanan näköinen sää. En ole vielä käynyt ulkona, kun isäntä käyttää Minin aina aamulla. Minä olen ollut ruuan laitto puuhissa.

Keitin perunoita ja porkkanoita sekä naudanliha kastiketta. En ole vielä syönyt, vaan ne odottaa puuhellan kulmalla, jos mieskin ehtisi syömään. Mutta hän ei ole vielä tullut, niin saattaa olla , että syön itse ensin.

Minä olen tosi vähän täällä nähnyt oravia, kaupungissa niitä näki enemmän... mutta nyt aamulla näin ikkunasta  oravan naapurin pihassa, niin tuli mieleen, että onkohan se käynyt meidän lintulaudalla myös.. kun olen ruokkinut lintuja.

Lintuja on niin mukava katsella.

Mutta nyt lähden syömään, kun "nälkä alkaa vaivata miestä hilpeää" , tai tässä tapauksessa naista" ,toivotaan että se mies sieltä tulee syömään myös!

Leppoisaa päivää!

2 kommenttia:

  1. Olisikohan tuo yksi laulukohta ollut Tapio Rautavaaran laulama:) Jotenkin hänen laulu tuli siitä mieleen, kun meillä pari ainakin on hänen kasettia/CD.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa olla, jotenkin muistaisin tuon naisen laulamana, mutta voihan sen olla useampikin laulanut :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)