Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 15. marraskuuta 2022

Ei määräänsä enempää mahdu...

 ...ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..

Saimme yhtenä päivänä kasan karkkilaatikkoja, sellaisia muovisia läpinäkyviä. Tänään ajattelin josko saisin askartelu kaappini parempaan järjestykseen niiden avulla... hmm..ei ollut hyvä idea..

Mun askartelu kaappi on niin kapea, että nuo laatikot täyttivät liikaa kaappia...niinpä piti purkaa kaapista, ne jotka olin sinne ja muovilaatikoihin laittanut...tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanotaan..


 

Alkoi jo hermo mennä tiukalle, kun niiden tavaroiden kanssa tappelin. Periaatteessa ajatus olisi ollut hyvä, jos kaappi olisi ollut  leveämpi, mutta kun en sitä etukäteen ottanut huomioon. Lisäksi minulla on siellä kaapissa kaikkea muutakin, kuten kukka maljakoita ja kaikkia koristeita, kynttilöitä ym.

Loppujen lopuksi sinne tuli vain kaksi muovilaatikkoa ja muut jäi entisiin rasioihin yms. Turhaan vaan olin levittänyt osan tavaroista sohvalle, ja sain sitten tunkea ne takaisin kaappiin. Ei näköjään ikä tuo viisautta!

 


Sitä paitsi, miksipä säilytän kaikkea askartelu juttuja, kun tosi vähän nykyisin olen mitään askarrellut... mutta jos joskus tarvitsee,, sehän se on..

No mutta, näillä mennään.

4 kommenttia:

  1. Minulla pitäisi tehdä sama urakka. Ei oikein innosta. Mutta olen tehnyt päätöksen, että tällä viikolla urakointi kässä-askartelukaapin siivouksen. Tulee (tuskan)hiki koko hommaa ajatellessa :D

    VastaaPoista
  2. Hih, tutulta kuulostaa, että ei vaan tajua ottaa huomioon kaikenlaista ennen kuin alkaa touhuamaan :-D Minustakin kotona pitää olla hyvät varastot lankoja ja kaikkea, mistä haluaa tehdä käsitöitä sun muita juttuja. Ettei ole siitä kiinni, kun inspiraatio iskee. Eikä teilläkään ole mitään kauppoja siinä ihan lähellä.

    VastaaPoista
  3. Kyllä niitä askartelujuttuja kannattaa säilyttää, jos vain tilaa on. Yleensä kaikkea sellaista kaipaa, minkä on mukamas turhana heittänyt pois.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)