Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 25. lokakuuta 2021

Harmaata...

...on ollut ulkona ja myös mielessä. Kirkasvalolampun olen kyllä ottanut käyttöön, ei vaan aina kerkiä aamusta sitä käyttää.

Jotenkin ankealta on nyt tuntunut ja kun ollaan autoa vaihtamassa, niin siinäkin on omat haasteensa.Ja lisäksi nyt on mulla ollut toinen polvi niin kipeä, että alas rappuja pitää mennä rappu kerrallaan. Yhtenä päivänä kävin pienellä sauvalenkillä, se onnistui kun käveli suht rauhallisesti, eikä mennyt enää isoon alamäkeen. Varsinkin kun se oli mutainen ja liukas.


 

Rasmuskin on ollut taas kotona koko ajan. Se on kiva. (Vanha kuva Rasmuksesta). Hipsu taitaa tulla vanhaksi.. on jo sellainen reppana.

Huomenna kaupunkipäivä ja pienen kuvaelman harjoitus. Tällaista tällä kertaa.

Voikaahan hyvin!

8 kommenttia:

  1. Söpö kuva Rasmuksesta ❤ Minä olen ollut tänä syksynä aika pirteä, mutta eilen ja tänään on ollut sellainen harmaa olotila. Minulla on myös toinen polvi vaihtelevasti kipeä. Silloin kun se on pahempi, pitää tosiaan mennä portaat alaspäin rappu kerrallaan. Parempaa vointia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna, ja näköjään tuo polvi vaiva on aika yleistä.

      Poista
  2. Hyvää vointia teille kaikille!

    VastaaPoista
  3. Hyviä voi vointeja sinnekin! Ja toivon myös hyvän auton löytymistä, ja mitä muutakin on tarvis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auto jo löytyi ja isäntä on tyytyväinen, ja minäkin, vaikka pelkäsin taloudellisia haasteita, mutta saatiin osamaksulla tuttavan tuttavalta :)

      Poista
  4. Harmaata on ollut, tosin ihan vähän tänään pilvissä näkyi aurinkokin.
    Sulleko on samaa polvivaivaa. Mulla on myös ollut oikeastaan koko kesän. Välillä on vähemmän kipeä ja nyt taas kun lähen kävelemään niin tuntuu. Mulla on myös alaspäin portaita tai mäkeä mennessä. Lieko joku kulkutauti :( Jotain nivelrikon tyyppistä.
    Oon lääkärissä käynyt 2 kerta tämän 1/2 v:n aikana, ei oikein kerro mitään. Fysioterapeutilla myös käynyt kahdesti, jumppaohjeita. Nyt olen parina päivänä tehnyt, saa nähä auttaako. Kävelysauvat luulis vähän auttavan, pitäisi ne minunkin hankkia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama vaiva täällä...vanhat polvet.. Nyt on jo vähän paremmat, vaikka vielä vaivaavat kyllä. Polvituen ja särkylääkettä määräsin itselleni :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)