Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 16. elokuuta 2018

Vatsavaivasta huolimatta hyvä päivä :)


Mulla eilen illalla jo vatsa taas vaihteeksi vaivasi, ja aamusta jatkui sama peli...harmitti kun oltiin kaupunkireissulle menossa ja mulla oli vielä sovittu puhe/todistus vuoro soppakirkossa. Päätin, että sitä en peru. Kun kaupunkiin mentiin, niin kävin ostamassa apteekista lääkettä ja otin kaksi tablettia. Aamukahvin olin myös jättänyt juomatta.
Kotona olin aamulla tehnyt pari vessareissua ja kerran kävin kirjaston WC:ssä, mutta sillä selvisinkin. En nyt kirppikselle mennytkään, vaan kaivelin kirjaston hyllyjä ja löysin neljä kirjaa luettaviksi. Entisiä olisi kaksi keskeneräistä, mutta ei mua nuo modernit kirjat näköjään kiinnosta...tekee mieli lukea vaan vanhoista ajoista :)






Ensimmäistä uusista aloitin lukemaan jo kirjastossa :) Kirja on Elisabet Ahon: Sisar. Kertoo kansalaissodan ajoista.Siitä ehkä enemmän selostusta myöhemmin.












Soppakirkko meni ihan hyvin ja se puhekin. (Puhuin omasta uskoontulosta kertomisen lisäksi siitä Ensio Lehtosen jutusta, että jokaisen meidän on joskus kuoltava ja minkälaiset ovat meidän viimeiset sanamme ja minkälaisen muiston jätämme kuollessamme. Siitä enemmän on aiemmin kirjoitettu Kotimatkalla-blogissani).
Siellä jo uskalsin juoda kahviakin. Nyt illalla on vielä Kylätalo-tilaisuus ja kiva, että vatsa on suht normaali.



- - -




Nyt onkin jo ilta ja hyvin mennyt kylätalo-tilaisuus takana. Väkeäkin oli runsaasti, yksi ihan uusikin henkilö. Lisäksi sinne oltiin saatu ruokatavaraa ruuanjakelusta, ja nekin tekivät kauppansa viimeistä myöten. Kotiinkin saatiin jotain :)





Ihmeen pirteäkin olen ollut, vaikka jo seitsemältä heräsin itsestään. Ja nyt on varmaan sen verran täpinöissään hyvin menneestä tilaisuudesta, ettei ihan heti nukutakkaan :) Onneksi on hyvä kirja luettavana!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)