Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 18. lokakuuta 2024

Siivousta, ja asiaa runoista

 Isäntä meni kaupunkiin, niin minä sain rauhassa siivota :)  Sen jälkeen lueskelin vanhaa kirjaa johon olen merkinnyt juttuja lapsuudesta ja nuoruudesta. Se ei ole päivä kirja (niitäkin mulla on vino pino. lapsuudesta lähtien kylläkin) mutta olen sinne  merkinnyt kaikkia vanhoja asioita muistiin suvusta ja monesta muustakin asiasta. Aina olen ollut innokas pistämään kaikkea muistiin kirjoittamalla. Ja nyt kun sairastan muisti sairautta , johon on kyllä lääkitys, niin edelleen kirjoitan kaikkea. Runoja enimmäkseen päiväkirjan lisäksi. Tosin nyt vähemmän kuin ennen.Enemmänkin tulee lausuttua  vanhoja runoja, silloin kun niitä pyydetään. Aikoinaan koulussa ollessani siellä oli mies opettaja  joka kannusti minua kirjoittamaan runoja, ja antoi minun joskus lausua oman runoni. Ja tietysti tuli luettua Runotyttö kirjoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)