Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 22. heinäkuuta 2024

Pahuksen nyky teknologia

 Hei vaan täältä! Kyllä vähän ärsyttää tämä nyky teknoglogia.  Tänään on ollut kuuma päivä , isäntä leikkasi nurmikon, minä laitoin pyykit pyörimään, ja nyt ne on jo narulla.  Nyt vähän väsyttää, kun ei ole tullut kunnon päikkäreitä otettua.

Käytiin kahvilassa, Mini oli tällä kertaa kotona, kun oli niin kuuma. Eikä onneksi ukkosia, niitä oli aiemmin.

Nyt isäntä lähti jäätelölle, minä en jaksanut...

Minä en tämän nyky teknologian kanssa enää oikein pärjää. Minua puraisi aiemmin punkki, mutta ei onneksi tullut mitään, tuttu hoitaja antoi ohjeet.

Minä luen aamuisin Raamattua ääneen, ensin vanhaa testamenttia, ja sen jälkeen uutta. Kun se varmaan pitää ainakin luku taitoa yllä, vaikka kai se jossakin välissä sekin hiipuu, mutta ei mennä nyt vielä niihin. Niin kauan kun on elämää on myös toivoa, eikös se niin ole :)

3 kommenttia:

  1. Just niin! Eikä toivon tarvitse sammua koskaan. :) Luin juuri Martin Lönnebon kirjaa 'Rukoushelmet'. Hän kirjoittaa: Älköön mikään häiritkö sinua, älköön mikään kauhistako. Jolla on Jumala, siltä ei puutu mitään.
    -Helena

    VastaaPoista
  2. Teknologia osaa olla kyllä haastavaa. Voimia sen kanssa!

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)