Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 16. heinäkuuta 2024

Mitä sitä kirjoittaisi...

 Kerronpa viime yöstä... Ulkona alkoi sataa ja Mini peloissaan hyppäsi mun päälle, hyvä ettei sattunut kun hypähti melkein mun naamalle, ja se on niin iso ja painava, että siihen se jäi. Isäntä työnsi sitä pois, mutta  minä sanoin, että olkoon siinä isännän vieressä, laitoin vain tyynyn jalkopäähän ja jatkoin unia... Ja ihan hyvin nukuin. :)

Onneksi ei enempää ukkostanut, vain jyrähti.

Taisin jossain välissä , kun Mini oli mennyt pois, mennä itse omalle paikalle.

Mielenkiintoista elämää.. Nyt ollaan aamussa, on kahvit sekä puuroa ja leipää otettu aamiaiseksi. Isäntä lähti kaupunkiin. Minunkin piti alun perin lähteä myös, mutta sen verran väsytti, että en viitsinyt. Kun ei ollut mitään tärkeää siellä.

Mitäs muuta, olen lukenut Laila Hirvisaaren kirjaa Vuoksen helmi. Kirjaston poisto myynnistä kun ostin aiemmin kirjoja halvalla.  Mukavaa päivää teille!



2 kommenttia:

  1. Voi Miniä. Onneksi ei ukkonen tullut päälle.
    Mukavaa päivää sinullekin!

    VastaaPoista
  2. No voi Miniä! Mieleltään ehkä pikkukoira, hyvä kun on hyvä isäntäväki :))
    Olen Lukenut aikoinani kaikki Laila Hietamies/ Hirvisaaren kirjat, ja pidin niistä paljon, tekisi mieli joskus aloittaa ne uudelleen lukemaan. En muista kyllä mistä Vuoksen helmi kertoo, varmaan uudempia Imartalle sijoittuvia kirjoja.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)