Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

keskiviikko 17. huhtikuuta 2024

Hei vaan!

Isäntä lähti lenkille. Minä siivosin "romu" kaappini. Kaiken laista siellä oli ja on, mutta tulivatpa paremmin järjestettyä. Mikähän siinä on, että siivoaa kaappia ja suurin osa menee sinne takaisin..

Minä olen huono heittämääm tavaroita roskiin.

Muistoja tuli mieleen, kun löysin pyhäkoulu  pyhäkoulu lasten leikattuja ja liimattuja kuvia.

Tänään käytiin jakamassa lehtiä posti laatikkoihin, TV 7 lehtiä.

Minulla on vielä pääsiäinen, en ole vielä raivannut niitä koristeita pois. Sama juttu kävi joulun jälkeen, ei raaskinut heti niitä pistää pois.

Mukavaa päivän jatkoa!

4 kommenttia:

  1. Pois heittäminen on vaikeaa, etenkin jos on sellainen kuin sinä, joka keksii kaikkea uusiokäyttöä vanhoista asioista.
    Minullakin on vielä pääsiäinen esillä, pääsiäisjutut ovat niin kauniita.

    VastaaPoista
  2. Jotenkin niin samoilla mennään:) meilläkin tallessa kaikenlaisia lasten juttuja ihan liikaakin, ja mullakin oli vielä muutama päivä sitten koristeita esillä... ja yhä on parissa kipossa vielä rairuohoa.

    VastaaPoista
  3. Joku ihme lamaannus oli mulla pääsiäisen aikaan, ei oikein kiinnostanut koristella. Ja ne vähätkin koristeet laitoin heti pois takaisin laatikoihin. Sitten olen vain kasvattanut herneenversoja ja tomaatintaimia koetanut vaalia.
    Tavaroiden järjestelykin on hyvästä, jos kuitenkin ovat sitten paremmassa järjestyksessä.

    VastaaPoista
  4. Minulla vieläkin värikkäitä koristeita ja keltaisessa kahvipannussa keltaisia silkkikukkia, kun ne on niin piristävän värisiä ja muutkin pääsiäisjutut, kun ne on niin värikkäitä. Kai ne ennen kesää häviää :) t. Sesse

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)