Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 24. maaliskuuta 2024

Vanhoja muistellen..

 Lueskelin ajan kuluksi eilen Karkkila kirjaa ja Ahmoonkylä kirjaa, kun oli yksinäni. Muistoja ,muistoja..

muutenkin entisiä koteja, koulu aikojani, lasten syntymiä ...

Iloinen olen kyllä, että minulla on nuo kirjat. Itselläni on pieni kirjanen myös, johon olen menneitä kirjoitellut muistiin. 

Ja päiväkirjoja iso kasa .

Juuri kun näitä kirjoittelen Mini tuli minua puskemaan ja jäi odottamaan viereen, kai sekin on seuraa vailla. Tänä aamulla oltiin jo aikaisin Minin kanssa aamu lenkillä. Eilen oltiin jo nähty että peurat olivat palanneet pelto niitylleen, nyt täytyykin olla tarkkana ettei Mini vaan pääse irti. Vielä pari päivää sitten isäntä oli vielä pitänyt sitä irti pihassa .

Eipä tässä tämän kummempaa, heippa vaan!


5 kommenttia:

  1. Vanhoja muistellen minäkin tänä aamupäivänä olen ollut. Nyt sain vihdoin aikaiseksi kylvää rairuohot, myöhässä niinkuin yleensä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ostin aiemmin narsissin, mutta nyt se on kasvanut vaan runsaasti korkeutta, kukkien lisäksi, hyvä ettei kaadu... täytyy varmaan taas keväällä istuttaa ne ulos.

      Poista
  2. Viestisi oli erinomainen! Pidin siitä todella. Odotan innolla, että pääsen lukemaan lisää työstäsi. Aviator-peliin liittyvä blogikirjoituksemme tarjoaa mielenkiintoista luettavaa.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)