Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 10. maaliskuuta 2024

Tulipa muisteltua

Nyt on ulkona aurinkoista, olisi hyvä kävely sääkin, mutta valitettavan liukasta on vielä täällä toisin paikoin. Mulla on muistona takaraivo kipeä, kun kaaduin liukkaalla  Minin kanssa  ... siis minä kaaduin selälleni ...  onneksi ei käynyt pahemmin. Kun isäntakään ei ollut kotona.

Kyllä mulla on kova pää, monta tälliä elämässä saanut.

Jo lapsena/nuorena kouluun mennessä pyorällä talvella kaaduin jäisellä tiellä, silloin ensimmäisen kerran pääni sai osumaa...ja minä menin vaan sisukkaasti pyörän kyytiin takaisin , ja kouluun. 

Koulussa voin pahoin, ja kysyin opettajalta että saisin lähteä kotiin, kun oli oksettava olo. Sainkin tietystti lähteä. Koulussa toiset olivat kertoneet että olin kaatunut liukkaalla, kun olin kaverille kertonut siitä.

Sitä opettaja oli ihmetellyt kun en sen kummemmin kertonut siitä, että en kertonut kaatumisesta.

Sen jälkeen elämässä on tullut X-miehen kanssa osumaa myös, kunnes tulin järkiini, ja pääsin pois siitä pahoipitelystä ym:sta.

Nykyinen mieheni on uskossa, kuten itsekin olen. Ja Herra on kuitenkin pahimmista tapahtumista auttanut. Tuli vaan tuosta kaatumisesta mieleen. Mutta varmaan Herra on kuitenkin pahimmista varjellut. Hän on uskoillinen auttajani. Kiitos yksin Hänelle <3


4 kommenttia:

  1. Huh, takaraivon tälli ei hyvältä kuulosta. Onneksi et nykyään enää joudu kärsimään perheväkivallasta. <3

    VastaaPoista
  2. Se on maailman ihanin asia kun on uskova aviomies, voi yhdessä rukoilla, käydä ja heng.kokouksissa. Minä oli eilen Pirkko Vesavaaran kokouksessa Salossa, hän on kiertävä evankelista, rakkaudellinen ihminen, hänen kautta paranee ja tulee uskoon ihmisiä, tarvitsin rukousta, Pyhä-Henki kosketti niin että en pysynyt pystyssä, vaan kaaduin selälleni, no se ei ole eka kerta, siinä lattialla ollessa Pyhä-Henki hoiti minua parantavalla voimallaan, joka kerta se on ihana ja ihmeellinen kokemus, kukaan ei töni nurin, vaan se on yksin Pyhän-Hengen työ.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että sait kokea Jumalan voimaa <3 t.Sesse

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)