Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 6. lokakuuta 2023

Tuli muistoja mieleen

 Face bookissa on ollut nuoruuskuva haaste, tuli osallistuttua siihen...


Laitan kuvan tännekin.

Tuli muistoja mieleen. Olin tuossa perheessä hoitamassa kolmea lasta, kaksi oli vähän isompaa ja nuorin oli kehitysvammainen. Kaksi poikaa ja tyttö. Olen itse tuossa kuvassa 19 vuotias.

Minulla oli oma huone siellä, mutta ruokailut olivat tietysti talon puolesta.

Viikon lopuiksi pääsin aina kotiin bussilla. Paitsi muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, jolloin olin hoitamassa lapsia.

Tuo kuva on otettu huoneessani siellä, kun ystäväni oli siellä käymässä ja olikohan ystävän poika kaveri mukana myös.

Tällaisia muistoja tänään.

4 kommenttia:

  1. Minun lapsuudessani meilläkin oli kotiapulainen jolla oli omahuone. Hänen ollessan vapaalla me kersat käytiin salaa tutkimassa hänen huonettaan , onneksi ei jääty kiinni siitä koskaan. Eipä ole enää semmoista ammattia olemassakaan. Aikanaan monelle tytölle ensiaskel työelämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä sain jo harjoittelua elämään, lastenkin suhteen :)

      Poista
  2. Nuori Sesse siinä, hyvä.kuva:) Sinä saitkin siinä jo lastenhoitokokemusta. Minusta ei olisi ollut samaan siinä iässä.

    VastaaPoista
  3. Harjoittelua tosiaan lapsiperheen elämään, olin jo ennen tuota ollut yhdessä paikassa päiväapulaisena, jossa oli kaksi lasta. Olipa hyvää opetusta, kun parikymppisenä sain ekan oman lapsen. :)

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)