Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 21. syyskuuta 2023

Taas vaihteeksi lämpimämpää

 Laskuja maksoin, ja harmittelin itsekseni, että en ole muistanut laittaa ylös mitä isäntä on maksanut mulle.. pää asia tietysti on, että ylipäätän tulevat maksetuiksi. Mutta kun minä olen se, joka niitä nettiin maksaa, niin pitäisi muistaa merkata onko hän maksanut oman osansa. No ehkä hän muistaa sitten itse. Ainahan sitä on sopimukseen päästy.

Ulkona on aurinkoinen sää vaihteeksi, ja suht lämmintäkin.

Käytiin srk:n ruokailussa täällä omalla kylällä, harmi vaan että oli kaalilaatikkoa..en uskaltanut ottaa, kun se ei oikein sovi mun vatsalle, eikä ollut vaihto ehtoa. Niinpä söin vain gluteenittomia näkkäreitä pari kpl juuston kanssa, ja sekä kahvin ja gluteenittoman leivoksen. 

Aika hyvin se täyttikin. Ja kun isäntä oli lähtenyt taas ruuan hakuun seurakunnan asioissa, niin hän oli taas jättänyt minut läheiseen tienhaaraan.

Me otettiin Minin kanssa nokoset, sen jälkeen kun olin käyttänyt Minin ulkona :)

 


2 kommenttia:

  1. Nyt on tosiaan aivan ihmeellisen lämmintä - ja aurinkoista siihen päälle, ihana sää.
    Herkkävatsaisella on tosiaan vaikeaa, kun on niin paljon rajoitteita.

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on, onneksi on nyt jo aika hyvin tottunut ruokavalioon.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)