Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 1. elokuuta 2023

Sataa, sataa ropisee..

 ...eilen sentään ei, kun oltiin luterilaisen srk:n kesä Jumalan palvelusta katsomassa/kuulemassa  luonnon keskellä eräällä vuorella. Sitä pidetään siellä joka kesä yhden kerran. 

Eikä kuulemma ole kertaakaan siellä tilaisuudessa satanut vuosien aikana.

Paljon oli porukkaa... olisko ihan tavallista enemmän vielä ollut. Jumalan palvelus ja ehtoollinen oli. Monia tuttujakin oli.

Minä olin vähän huolestunut, että jos sataa/ukkostaa sillä aikaa kotona, että Mini pelkää yksin, kun se on välillä niin pelokas.. mutta onneksi ei alkanut ukkostamaan. Kaikki meni hyvin.

 

Tämä kuva on viime kesän "kirkosta" sieltä, tänä vuonna siellä oli ristin ympärillä violetti leveä nauha.

Nyt kyllä sataa jonkun verran. Jatkan tänään eilistä kirjoitusta. Taas sataa, Mini makaa sängyllä ja tärisee pelosta,se kummasti pelkää, kun kuulee sateen äänenkin. Yritin ottaa sen kanssa nokoset vierekkäin, mutta eihän siitä mitään tullut, se töni mua koko ajan ja mun piti sitä taputella ja rauhoitella...

Mulla on tänään muisti pätkinyt,mutta onneksi ei ollut mihinkään menoa. Niska on kipeä ja jumissa, sen tähdenkö ettei veri kierrä niskassa ja päässä, niin on ollut vaikea aamu.

Parempaa ja poudempaa odotellessa! Tosin se on luvannut koko viikoksi kuuroja.


2 kommenttia:

  1. Harmi kun Mini on niin tarkkakuuloinen, en tiedä mistä siihen olisi apua. Radio tulis mieleen, jos peittäisi sateen ropinaa.
    Mullakin on välillä muistiongelmia, joku nimi tms unohtuu, mutta jonkinajan päästä sen muistaa. Ärsyttävää. Kun on joku hermostuttava asia, mulla nyt ainakin monta, niin sekin lisää ajatuskatkoja.
    Tänään on ollut poutaa, voi olla että kohta sataa taas.

    VastaaPoista
  2. Täällä paistaa aurinko nyt, mutta myöhemmin on luvattu tänään ukkosta :(

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)