Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 24. syyskuuta 2012

Illan hämyssä


Käveltiin tuolla hämärtyvässä illassa miehen ja koirien kanssa.Kyllä niin syksyiseltä tuntui.Muutenkin olen ollut tänään viluinen ja vähän apeakin tuon jatkuvan säryn takia.

Hammashoitajalla kävin ja hammaslääkärikin tuli katsomaan ja auttamaan. Tikit otettiin pois ja leikatulle puolelle laitettiin jotain lääkettä, toivottavasti se auttaa, nyt ainakin taas jomottaa... Kyllä tuli kiusa tuosta viisauden hampaiden poistosta :(



Aamupäivän olin töissä, oli keittiö hommia tänään.Sen jälkeen kävin siellä hammaslääkärillä sekä kaupungissa.




Viikonloppuna tuli tehtyä kortti-kollaasi komeron oveen. Jos olisi ollut tarpeeksi mustavalkoisia kortteja, olisin tehnyt pelkästään niistä.Nyt jouduin laittamaan muita hillityn värisiä joukkoon.



Huomenna kiire jatkuu ilmeisesti keittiötöissä,toivotaan että kaikki menee hyvin. Mulle kun kaikki on siellä vielä uutta ja mua opastanut henkilö on kai poissa huomenna, onneksi kuitenkin toinen keittiö-henkilö on paikalla ja ilmeisesti pomokin.
Vähän stressaan, kuten huomaatte :)

Hyvää alkanutta viikkoa!




5 kommenttia:

  1. Kaunis syksyinen maisema,ihanan korttikollaasin olet tehnyt,pikaista paranemista,hyvää viikkoa:))

    VastaaPoista
  2. Kiva korttikollaasi. Määkin oon semmonen stressaaja, onneks se menee ohi kun tottuu uuteen työpaikkaan. :-)

    VastaaPoista
  3. Mukavan näköinen korttikollaasi. Minäkin kävin tänää hammaslääkärissä.

    VastaaPoista
  4. Mukavaa viikkoa, uuden oppimista ja jomotuksen häipymistä!

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)