Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 18. marraskuuta 2010

Talvi tuli joutuen...

...nyt on nalle iloinen, loru jatkuu.

Lunta tuli viime yönä jonkinmoinen kerros. Aamulla isäntä heitti meiät töihin ja kouluun, tiet oli onneksi auratut ja hyvässä kunnossa.

Meillä on töissä ollut flunssaa monella, itselläkin oli päivällä hetken aikaa olo sellainen, että ajattelin sen iskevän, vaan ohi meni :)

Kaksi työpäivää vielä tällä viikolla, kun lauantainakin on töitä. Tänään ostin töistä ihanan värikkään taulun.




Harmi vaan kun kuvasta tuli niin tumma. Vaan saimpa asian autettua, otin uuden kuvan salaman kanssa, niin että ihana väriloisto näkyy :)




Mulla on ilmeisesti tullut joku värinpuutostauti muuton ja talven myötä. Ja olen alkanut pitää sellaisistakin väreistä, jotka eivät mua ennen kiinnostaneet. Esim. kellanruskea, ostin sen väriset kynttilänjalat myös tänään, lasiset tähdet.




Hipsusta on tullut ihan nörttikissa, se on aina tässä tietokoneen vieressä jos minä tai tyttö ollaan koneella. Tuossa se nytkin on ja kehrää. Ja pistää päänsä välillä näppäiten päälle :)

Tyttö vaihtaa koulua jo ensi viikon jälkeen, kun uudessa koulussa alkaa uusi jakso. Itsekin olen vähän ruvennut vilkuilemaan lähempää töitä, matkan takia, vaikka muuten kierrätyksessä viihtyisinkin.
Kun menee aikaa ja rahaa.

Muutenkin harva se päivä tippuu laskuja postilaatikkoon.


Meidän tuttavaperhe muuttaa meiän vanhaan asuntoon, joten varmaan tulee siellä käytyä joskus.
Kyllä hyvillä mielin olen kyllä ollut siitä, kun kaupungin ruuhkat ja tohinat jää taakse, kun töistä tulen, tuntuu että pääsee tänne rauhaan!

Hyvää talvista iltaa jokaiselle!

3 kommenttia:

  1. Ihanan värikäs taulu, tuo vähän iloa tähän alkutalven harmauteen.
    Noitten kynttilänjalkojen perään ihan kuolaan. Minulla on äidiltä perittyjä samanlaisia muutama kappale, mutta kirkkaina. Tuon värisiä en ole ennen nähnytkään :)

    VastaaPoista
  2. Tuo on muuten hassu juttu, miten tiettyjä värejä alkaa yhtäkkiä kaipaamaan. Jopa sellaisia, joita ennen on inhonnut. Kotoisaa väriterapiaa kannattaakin harrastaa, varsinkin näinä pimeinä hetkinä. :)

    VastaaPoista
  3. Sude ja Anskukka: Mun elämä on muuttunut niin värikkääksi, kun tänne muutin, siitä kirjoitan lisää kohta :)

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)