
Sitä on nämä viime päivät pitäneet sisällään.
On ulkoiltu koirien kanssa metsässä...

Tässä ollaan vasta menossa, Busse vielä harkitsee tuleeko hän..vai kääntyykö kotiin takaisin...Elmo jo odottelee kaveria.
Aiemmin leikatuista matonkuteista virkkasin jo pari koria, kun en muuta keksinyt.

Tähän isompaan koriin panin pienemmät matonkude kerät, kun keräkassi on jo liian täynnä.
Toinen on tämmöinen pikkuinen.

Marjojakin on kerätty vähän, pensaista kypsemmät.
Ystäviä on tavattu ja vanhaa savusaunaa muokattu edelleen grillikodaksi.Se alkaa jo olla loppusuoralla.
Tällaisen vanhan pöydän ajattelin laittaa Huutonettiin, kun vaan kerkiän. Tääkin on talon mukana tullut, eikä mahdu meille.

Eli vanha pöytä jatkolevyillä, jos joku on kiinnostunut :)
Nyt isäntä odottaa, että lähdetään kaffelle, moi-moi!























