Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 19. heinäkuuta 2013

Sarjassamme kummallisia kokeiluja...


Hyvää perjantai-päivää!

Eilen oli mukava päivä, kun kaikki tyttöni ja vanhimman tyttöni lapset olivat meillä vierailulla ja tänään tulee yksi tytöistäni meille vielä ompelemaan.

Sain eilen heiltä myös astioita, jotka yhden tytön ystävä oli laittanut muuttosiivouksessa pois, eli sain valita jos halusin niistä jotain, ja halusinhan minä :) Jäätelö(jälkiruoka)kupit , lasisen nekan, posliinimaljan, jonka aion laittaa kukan suojaruukuksi ja ison posliinipurnukan.

Lisäksi vanhin tyttö oli leiponut ihanan mansikkatortun, nams <3. Ja pussillinen matonkuteita tuli taas, siitäpä tulikin yksi kokeilu. Niinpä, kun huomasin, että siellä oli yksi poikien lempipaidoista mennyt rikki yläosasta, niin sain päähäni tehdä siitä nuoremmalle pojalle tyynyn :) Tällainen siitä tuli.


Ulkona on nyt aika viileätä ja tänään olen viihtynyt sisällä, niin myös suurin osa eläimistä. Rasmus nukkuu yläkerrassa ja Hipsu ja Elmo pitivät minulle seuraa, tosin äsken lähtivät yhdessä ulos, kissa ja koira.







Hipsu makasi puoliksi tuolilla ja puoliksi pöydällä :)

Nyt menen tekemään salaattia, heippa!

5 kommenttia:

  1. Voi että se minun ruskeasilmäinen hurmurinihan se kuvassa lötköttää niin ihanasti eli Elmo.
    Tunnistin heti muuten kuvan olevan Hesasta joka oli edellisissä postauksissasi sillä olin itse tiistaina käymässä Korkeasaaressa !
    Minttuliini

    VastaaPoista
  2. Voi että se minun ruskeasilmäinen hurmurinihan se kuvassa lötköttää niin ihanasti eli Elmo.
    Tunnistin heti muuten kuvan olevan Hesasta joka oli edellisissä postauksissasi sillä olin itse tiistaina käymässä Korkeasaaressa !
    Minttuliini

    VastaaPoista
  3. Hienoa kierrätystä!
    Suloiset koira ja kisu...:)

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)