Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 10. kesäkuuta 2013

Lomalla eli ei



Minä jo olin valmistunut pitkää lomaa viettämään, kun alussa sanottiin, ettei kesällä ole juurikaan sijaisuuksia ja muutaman tätä työtä pitempään tehneenkin olen kuullut niin sanovan...vaan eipä mittään...tänään pukkasi loppu viikoksi töitä, Taivaan Iskä pitää huolen, ettei pääse entisestään köyhtymään :)

Eli huomenna taas uuteen päiväkotiin, alueelle jossa 80-luvulla asuin.Sen verran olen siellä joskus käynyt, että tiedän sinne tulleen paljon uutta asutusta, koulu, päiväkoti, seurakuntakoti ym. Silloin aikoinaan siellä ei ollut edes kauppaa, vain kioski ja huoltoasema.Eikä ollut koulua eikä päiväkotia, niitä olisin silloin tarvinnut kun kaksi vanhinta lasta olivat sen ikäisiä.

Tänään tein Romylyylin ohjeilla raparperimehua ja raparperi-maustekakkua. Hyvää! Kiitos ohjeesta Riitta Sinikka :)
Ja kinkkupitsaa ihan omalla ohjeella. Ja käytiin miehen kanssa kaupassa ja kahvilla, sekä ostamassa käytetty trimmeri kympillä.Ja pihahommia ollaan tehty.

Tuo purkkikuva ei millään lailla liity tähän postaukseen :), paitsi että olen ajatellut laittavani joku kerta postauksen purkeistani, niitä kun on paljon erilaisia, kun olen tykästynyt peltipurkkeihin :)

Tuo kuva nyt sattui tulemaan eteen.Tuota ylintä purkkia ei taida olla mulla enää, taisin myydä sen kirpparilla. Vaikka se oli niin nätti oli liian iso mun keittiöön.

Kohta tulee Sydämen asialla.Heippa!


5 kommenttia:

  1. Oi, purkkipostausta odotellessa! Minäkin tykkään, ja uusi suunnitelmakin muhii jo...

    VastaaPoista
  2. Kiva, täytyy koittaa purkkeja esitellä :)

    VastaaPoista
  3. ♥ Hauskaa,jos resepteistä oli iloa! Kauniit purkit!

    VastaaPoista
  4. Kiitos viestistä Sesse=)
    Raparperimehu ohjeen taidan minäkin käydä etsimässä Romulyyliltä.On tuo raparperi piirakassa liian kirpakka minun makuun.Kiitos vinkistä.
    Ja hyvä,kun töitä löytyy.
    Mukavaa kesäviikkoa!

    VastaaPoista
  5. Riitta Sinikka : kyllä oli :)

    Jaana Kristiina: Samoin sinulle!

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)