Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

torstai 10. tammikuuta 2019

Talven ihmemaa...



...laulu alkoi soida päässäni kun olin kävelyllä kauniissa lumisessa maastossa.














Ja sininen hämäräkin alkoi taas laskeutua nopeasti. Nyt näyttää jo ikkunasta katsoen aika hämärältä, kello on 16,30.
















Niin kauniilta näytti minusta tuo luminen tiekin, jota puut reunustivat ja taipuivat tien päällekin.
























Tuli jopa mieleen, että tuota tietä voisi vaikka hiihtääkkin, vaikka jo useampi vuosi on kun olen viimeksi vähän hiihtänyt. Enkä edes ole talvi-ihminen, mutta kyllä tuollainen sopivan lämmin talvisää on ihan kivaakin :) Piristi tuo pieni lenkki, kun muuten olen siivonnut, ommellut ja pessyt pyykkiä. Piristystä teillekin arkeen!




6 kommenttia:

  1. Onhan tuota kaunista katsella kuvista, mutta ei houkuttele yhtään minua ulos :-D

    VastaaPoista
  2. Kauniit on maisemat:)
    ...onneksi jokaiselle on sopiva vuoden aika.kevät.kesä,syksy .joulu.ja talvi:)))
    mukavia talvipäiviä,Sesselle!!

    VastaaPoista
  3. Niin nyt on todella kaunista talvisia maisemia,kun on lunta täällä etelässäkin päin paljon, nyt voi jo hiihtää ja ajattelinkin tehdä latua viikonlopulla, tykkään hiihdellä.
    Hyvää viikonloppua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin Pike! Mä en koskaan ole ollut mikään himohiihtäjä, mutta joskus on tullut sitäkin tehtyä, varsinkin joskus teininä. Muutaman kerran entisellä mökillä ja varmaan pari kertaa tullut kokeiltua suksia tässä asuessa.

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)