Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

lauantai 29. joulukuuta 2018

Tervehdys!












Välipäivät on tuoneet mukanaan kaikenlaista postia: pino laskuja, onneksi myös postia Kelalta ja rahaa (!) pitkästä aikaa, kutsun aktivointi-suunnitelmaan TE-toimistoon (helmikuun lopussa vasta) ja uuden Unelmien Talo ja Koti-lehden.













Ensiviikolla on sitten se pään mangneettikuvaus. Ja Kylätalo-tilaisuus. Tämmöinen tuttu kaveri tuli meille hoitoon. Hän on Moona:) Ollut meillä jo monen reissun ajan hoidossa. Perheensä on kaukana maailmalla lomalla.















Eipä tässä tämän kummempaa.





















6 kommenttia:

  1. On muuten todella kaunis, tunnelmallinen, tuo asetelma valoineen ekassa kuvassa!
    Siinä pieni vieras nukkuu kaiketi ihan tyytyväisenä. Ovat tainneet tulla jo aika tutuiksi aiemmin teidän omien nelijalkaisten kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elmon kanssa tulevat hyvin toimeen, mutta kissat on parasta pitää yläkerrassa sen aikaa... :)

      Poista
  2. Olen samaa mieltä ,erittäin kaunis asetelma eka-kuva:)))))
    :)ihana "vanha-kaveri",parta harmaantunu:),nukkuu koiran unta;)
    Ompa ihana kuulla että ,väliin mukavaakin postia,vaikkakin laskuja tulleekin.
    Minä tässäkuivaharjoittelen kruunukynttilöiden tekoa:) ensijouluksi:) talouspaperirullasta:)).En polta koskaan adventtikynttilöitä,ja mulla kaksi :adventtikynttilä jalkaa."vähän kuin koristeena",laitankuitenkin oikiat kynttilät,mutta tässä pähkäilly kun joutuu ottamaan ne pois jää vain numeot,nimittäin olen polttanut melkein kaikki ikean reissun kynttilät.#Joskus tämä elämän kynttiläkin palaa molemmista päistä#...sammutettaan toinen ,ois helpompi jatkaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin enemmän koristeena pitkät kynttilät, ei ole oikein tullut poltettua. Enemmän led-tuikkuja ja tavallisia tuikkuja.

      Poista
  3. Nuo valot ovat turvallisia, voi vaikka yöksi jättää.Kaunis moona koira. Hyvä kun raha asiat on järjestyneet, minä sain eläkelaitokselta kirjeen, olivat nostaneet muutaman euron eläkettä, vaikka olin uurastanut 33 vuotta samassa paikassa itseni sairaaksi asti, tehden 3 vuorotyötä.Mutta olen tyytyväinen että olen elossa, kun moni kuolee ennenkuin ehtii eläkkeestään nauttia.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)