Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

sunnuntai 5. elokuuta 2018

Sisustusmietteitä ja muitakin mietteitä



Heti kun ilma vähän viileni tuli taas sisustus ajatukset mieleen. Otin sohvalle kasan sisustuskirjojani, ja yritin valita kirjasta aina yhden minua miellyttävän kuvan, jos siitä saisi uusia ideoita. Tosin näytti että ne minua eniten miellyttävät kuvat ja värit ovat meillä jo valmiina... esim. nämä värilliset lasitavarat/pullot ...niitä on näkynyt omissa kuvissanikin. Tässä kirjoissa :


















Ihana tuo ikkuna!!


















Näistäkin kirjan kuvista huomaa, että minunkin lempiväreihin on tullut myös pinkki, turkoosin, vihreän ja liilan lisäksi.













Kuvat ovat kirjoista: (järjestyksessä) Stailaa oma kotisi, Huvilan hengessä, Talossa ja taivasalla, Värikäs koti ja Kaunista kotiin pikkurahalla.





En ole pitkään aikaan katsellutkaan vanhoja sisustuskirjojani, vaan enemmänkin Unelmien talo ja koti- lehtiä, jotka tytär on minulle lahjaksi tilannut, mutta johtuneeko sitten sisustuskirjojen esiin kaivaminen siitä, kun viime numero lehdestä jäi jostakin syystä minulle tulematta...tyttö lupasi ottaa asiasta selvää.





Helteitähän ne ovat luvanneet vieläkin tuleviksi, mutta syksyä kohti kuitenkin mennään ja se voi jonkinlainen sisustusbuumi taas jossain välissä iskeä ... jos ei työkokeiluja pukkaa päälle, toivottavasti ei ainakaan helteillä :(





"Löysässä hirressähän" tässä roikutaan noitten työasioiden suhteen, mutta päivä kerrallaan. Mies sanoo: "Voi kun pääsisit sinäkin eläkkeelle", mutta ei se niin vaan käy. Vaikka hänellä itsellään kävikin ja samoin yhdellä ystävällä, eivät itse olleet hakeneetkaan eläkettä, vaan heille oli sitä tarjottu. Mutta katsellaan!


9 kommenttia:

  1. Toivon, että pääset eläkkeelle. Minulle eläkettä tarjottiin mutta en ottanut vastaan kahteen vuoteen, kun pelkäsin etten saa ja jään ilman rahaa. Viime vuonna suostuin hakemaan ja päätös tuli heti. Vieläkin joskus unohdan, että olen eläkkeellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olisi yksi selvä isompi vaiva, niin varmaan helpommin pääsisi, kun itsellä on monta pienempää vaivaa jotka haittaa...

      Poista
  2. Niin mä olin 39 kun eläkkeelle jouduin mutta ei se niin hääviä ole sairas olla ja pienellä eläkkeellä kituuttaa vaikka se onkin varmaa rahantuloa mutta nykyään on vaikea päästä eläkkeelle paremmin sille joutuu jäämään.

    VastaaPoista
  3. Kauniita kuvia ja suloisia värimaailmoja niissä! Asioilla on tapana jotenkin aina järjestyä, siihen uskotaan♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauniit kuvat ja värit piristävät. Niin, ja ollaanhan tässä "suuremmas käres" :)

      Poista
  4. Innostavia sisustuskuvia nuo onkin. Itsekin otin muutamia päiviä sitten katseltavaksi sisustuskirjoja, mutta laitoin aika äkkiä pois näpeistäni, kun en kestänyt katella sitä kauneutta. Oma huusholli ei oikein anna nyt myöten sisustamiselle, niin hullulta kuin se kuulostaakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ihan pikkulapsivuosien jälkeen ainakin tykännyt katsella sisustus- ja idea lehtiä ja kirjoja, vaikkei se oma sisustus kirjojen kaltaisiin kuviin yllä, niin voi aina jonkun pienen idean napata :)

      Poista
    2. Siis kun itsellä oli pikkulapsia :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)