Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

maanantai 13. helmikuuta 2017

Hulluksi menee...




...tämä käsityö-mania joka on iskenyt. Mitä ihmettä mä teen näille? Kohtahan mä tarviin oman kaapin tehdyille väkerryksille. Mä olen niin kriittinen omien käsitöiden suhteen, etten oikein "kehtaa"/uskalla niitä edes tarjota kellekkään...puhumattakaan että yrittäisin niitä myydä... Seurakunnan lähetys-pöytään olen aina joskus jotain antanut, kun ei tarvitse itse hinnoitella niitä. Onhan se hyvä kun jokunen euro menee lähetystyön hyväksi. Ehkä näistäkin voisin jotain sinne tarjota. Keräsin pöydälle viltin päälle tekeleitäni, onpas niitä kertynyt, osahan tietysti on lisäksi omassa käytössä.























Kuten huomaatte myös kaikkea "pikkuista" on tullut aikansa kuluksi tehtyä, kuten isoäidin neliöitä ja kaikenlaisia kukkia. Niistäkin pitäisi varmaan jotain tehdä...




















Olen ajatellut, että jos saisi keväällä/kesällä aikaiseksi pitää pihakirppiksen, niin sinne voisi ehkä laittaa jotain käsitöitäkin ihan halvalla myntiin, kun tuo hinnoittelu on mulle ylitsepääsemätön paikka. Pitäs varmaan pyytää joku muu hinnoittelemaan :)
Itse kun ostan vaan halpaa, niin omalle kirppis-tavarallekaan en osaa paljoa pistää hintaa, enkä omille käsitöillekään.













Jos teillä tulee jotain aiheeseen liittyvää ideaa mieleen, mitä vaan, niin kertokaa :)





Ps. tämän postauksen olin kirjoittanut valmiiksi ja sen jälkeen on syntynyt vielä nämä :












Jotenkin kaipaan nyt keltaista väriä!

7 kommenttia:

  1. IIIIHANIA!!! Meillä sama villitys menossa =D
    Iso arkullinen mullakin kohta ompeluksia, mutta aattelin niitä lahjoiksi antaa aina merkkipäivinä ja kyläilylahjoiksi sekä joitakin laitan myös hyväntekeväisyyteen. Itsellä kanssa myyjäiset mielessä,jos joku innostuisi ostamaan ompeluksia. Eihän se maksa kuin oman vaivan. Älä ole kriittinen itsellesi - ihmiset arvostavat käsitöitä sekä kierrätystä tänä päivänä kun tuntuu, että kaikki lastenkin lelut on sitä samaa muovikrääsää. Mä esim. sain yhdeltä äidiltä tilauksen tehdä tavallisen mollamaijan. On pitkään etsinyt ihan perus- mollamaijaa lapsellensa, mutta ei sellaisia mistään löydy.. Se tuntuikin mukavalta.
    Nuo keltaiset on kyllä itse piristys ja lintuja tahdon minäkin.. Ihania ompelutuokioita sinulle Sesse!!

    VastaaPoista
  2. Tutulta kuulostaa tuo itsekriittisyys. Omatekemää ei oikein osaa arvostaa, vaikka moni olisi todella iloinen ja ylpeä saadessaan edes puolet tuosta sinun aikaansaannoksestasi tehtyä.
    Hienoja töitä. Kyllä niitä kannattaa myydä, mutta myös antaa eri tavoin lahjaksi.

    VastaaPoista
  3. Kyllä mulle ainakin kelpaisi kaikki ja olen valmis auttamaan hinnoittelussakin jos niin tahdot !
    irse kun en osaa eikä ole aikaa mitään värkätä.
    Mukavaa huomista ystävänpäivää Sesse.

    VastaaPoista
  4. Kaikkea kivaa olet jaksanut tehdä. Kyllä mulla on sama ongelma, kun vien lähetystorille tavaroita.
    Laitan välillä itse hinnan, halvan että menis vain kaupaksi. Noita sinun tavaroitasi voi myydä sekä antaa.

    VastaaPoista
  5. Ihania! Huomasin tuossa noita sydämiä. Onpa minullakin yksi sinun tekemäsi:) Se on sellainen farkusta tehty ja siinä ommeltu pyöreä ruusunkuva. Eilen yritin kaikista löytämistä sydänjutuista jotain kuvaa saada aikaiseksi ystävänpäivää varten, mutta ei meillä tule hyviä kuvia sisällä. Minusta tuo olisi ihan hyvä idea, että joku muu sitten hinnoittelisi, kun se on itselle vaikeaa. Hyvää ystävänpäivää muuten sinne!

    VastaaPoista
  6. Samma här. Tavaraa kertyy ja tuntuu että siitä pitää päästä eroon vaikka miten. Toisen mielestä on joku hyvä, vaikka ei sitä itse osaa arvostaa eikä hinnoitella. Keltasisen kaipuu tulee/on tullut täälläkin usein, Joskus taas vihreän, joskus vaaleanpunaisen...En tiedä mistä se johtuu :)
    Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  7. Kiitos ystävät kommenteista ja oikein hyvää Ystävänpäivää <3

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)