Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

tiistai 8. maaliskuuta 2016

Parempi myöhään...








Tänään on naistenpäivä ja tahdon toivotella mukavaa loppupäivää meille kaikille ihanille naisille <3 Mies sanoi eilen, että huomenna on naistenpäivä, että hän voi viedä minut syömään...kerkisin jo ajatella, että mihin...kunnes muistin, että seuraavana päivänä (eli tänään) onkin srk:n ruokailu. Siellähän me siis olimme :D Mutta ruoka oli taas kerran hyvää! Minestrone keittoa, juustoraastetta päälle, sämpylöitä kera juuston ja kurkun, jälkkäriksi riisipuuroa ja kirsikka-kiisseliä + kahvit. Kirppari tavaroita olen kerännyt ja jonossa olen, perjantaina pitäisi alkaa kirppistely. Iso laatikollinen on jo valmiina tavaraa aluksi... Kevään ensimmäisen kukkasen ostin kotiini, ilahduttamaan elinvoimaisuudellaan ja aurinkoisuudellaan.





Ylimmät kukat eivät ole minun, vaan arkistosta miehen synttäriruusuja :)

8 kommenttia:

  1. No aika samoilla mennään:) Tulimme eilen illalla siinä klo 20 kieppeillä kotiin ja yritin saada vielä juttua naistenpäivän kunniaksi, mutta eipä se silloin onnistunut. Ja meilläkin kirppistouhu alkaa perjantaina. Hyvää viikkoa Sesse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hauskaa, et kirppistelytkin alkaa samana päivänä, toivotaan meille hyvää myyntiä :)

      Poista
  2. Onnea kirppari myynnillesi, mä tänään sen lopetin ja reilu 500 tuli kahdessa viikossa josta on jo pöytävuokrat pois, kaikki romu ja roina ihmisille kummasti kelpaa mutta eipähän tarvinnut mun laittaa kaatikselle niitäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on todella hyvin käynyt kauppa...mitä ihmettä lienetkään myynyt :) Mä taisin viime vuonna saada satasen verran kahdelta viikolta...toivottavasti sen verran ees tulis nytkin :) Aina se on kotiin päin!

      Poista
  3. Niimpä ei mulla mitään kalliita aarteita ollut myynnissä mutta kaikkea mitä romua nurkista kotoa ja mökiltä tuli esiin kun tein suur tyhjennystä kotona ullakoilla ja kaapeissa varastoissa sekä mökillä varastoista, ja mulla kun oli vieläkin äitin jäämistöjä joista nyt sit luovuin et tuli tilaa jos tästä joskus muuttais pienempään. . . .. Äiti aikoinaan mulle opetti et välillä pitää rajusti tyhjentää varastoista tavaraa pois joita ei ole viime vuosina tarvinnut kertaakaan, askartelujuttuja en vielä myynyt pois, lehtiä ja työkaluja autotallista j.n.e, kaikkea sitä löytyykin.Lykkyä tyko myyntiisi.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)