Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

perjantai 3. lokakuuta 2014

Pilvistä perjantaita






Täällä ollaan taas, ulkona harmaata ja pilvistä, ja näköjään koko viikko meni nyt ilman töitä. Tuossa just soittelin viime kuun 24n pv sopparista, joka ei vielä ole tullut mulle :(
On kuulemma käsittelyssä.
No mutta, se siitä .Kaikenlaista muuta on kyllä tullut tehtyä, vaikka stressivatsa vaivaa ja olen joutunut kahvin juontiakin rajoittamaan. Ompelin ohueen mattoon, joka mulla on ollut nojatuolinpeittona, reunukset, kun sen päät olivat rispaantuneet.









Tällaisen "taskukon" korjasin myös. Se oli ollut vintissä ja kun oli peräti kuusilokeroinen, niin kaksi lokeroa oli vääntynyt ihan väärään asentoon, eikä niitä saanut käännettyä oikeaan.Niinpä leikkasin ne kääntyneet lokerot kokonaan pois ja siirsin ripustimen ihan toiseen päähän. Ompelin sen ihan puuvillalangalla ja laitoin sitten tuollaisen huopakukan sen ompeleen päälle:)









Uunikintaan ja pannulapunkin olen jo osittain ommellut, vaan vielä on kesken....Vinttikammari on ollut nykyisinmun"työhuoneena" ja sen se on näköinenkin.Joka paikka täynnä askartelu- ja ompelumateriaalia ja keskeneräisiä juttuja.
Vaan nyt sain sitä siivottua (vaikkeisitä juuri huomaa :) Tässä ennen kuvia (kauheeta, häpeän :(














Ja tässä siivottuna...yhtä täyttä yhtä kaikki!





















Vinttikamari toimii myös "kasvihuoneena".










Tässä paprika ja pelargonia.








Pipoa olen myös neulonut, vaan sekin on kesken vielä.Tänään soitti ystävä, mikä oli ihan kiva, pitkään juteltiin.Hänellä myös ongelmia työasioiden kanssa.
Tavaroiden vähentämistä olen myös yrittänyt harrastaa. Jossain blogissa juuri kommentoin, että meiän tavaroilla vois sisustaa kaks kotia...Eikä kai se ihme olekaan, kun onhan niitä kodin, mökin, äidin ja miehen vanhempien entisiä...puhumattakaan omista löydöistä ja tytöiltä ja tuttavilta saaduista :)




Tässä kukkamaljakko valikoimaa yhtenä päivänä...









...eikä tässä edes kaikki. Muutaman pistin näistäkin kiertoon.Tosin tuossa keittiössä se laatikko vielä on...hmm...




Mulla on nälkä. Siis lopettelen ja katson mitä ruokaa sais kokoon.Hei-hei!

4 kommenttia:

  1. Hyvin kotoisan näköistä teillä :) Kyllä sitä kivaa tavaraa jotenkin van kantautuu kotiin. Pitäisi pitää kirppistä välillä ja myydä pois, jotta mahtuisi uutta tilalle.
    Mikä lie välillä meidän vatsoissa, kun vaivaa. Mulla nyt loman aikana ollut "vaivattomampi" olo. Saa nähä miten käy ensiviikolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kotoista :D.... Mullakin on tänään ollut parempi olo :)

      Poista
  2. Meillä myös kaverit aina päivittelee, että mitäs sitten jos muutatte joskus pois? mihin meinaatte romut saada mahtumaan, no, siinä vaiheessa mä pidän piha-kirppiksen ja lahjoitan tavaraa eteenpäin jos tila pienenee. Tavaraa saa olla - luo kodikkuutta, minä ainakin tykkään! Mukavaa viikonloppua sinulle Sesse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin kivaa viikonloppua! Meillä olis ihan sama tilanne,jos muutettaisiin :)

      Poista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)