Ilo elää

Olet tervetullut ja kommenttisi myös!

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Askartelua ja muuta mukavaa


Toissa iltana tein sen joulukortti telineen vanhasta kirjasta. Yritin ottaa siitä kuvia, mutta ei kovin kummoisia tullut. Vähän osviittaa kuitenkin.










Samalla tuli tutkittua vanhoja juttuja askartelun lomassa.Esimerkiksi tätä retro-valokuvaalbumia.






Se pitää sisällään enimmäkseen 70-90 luvun maisemakortteja Suomesta.Aika monet isäni lähettämiä, vaikka enemmänkin häneltä tuli kortteja ulkomailta, kun oli laivalla työssä.Vanhempanihan olivat eronneet jo silloin kun minä olin pieni, mutta olin tutustunut uudelleen isääni 15-vuotiaana.Ja varsinkin silloin 70-luvulla hän lähetteli paljon kortteja reissuiltaan minulle ja myös äidille (jotka myös periytyivät minulle).












Tämä toinen albumi on joskus tuunaamani ja pitää sisällään muutaman "skäppäämäni" valokuvan.













Kivoja kesämuistoja!


Tällainen on ilmestynyt vinttikamarissa nykyisin majailevaan Kiinanruusuun.





Se kukkii kohta :)Samoin kaktuksessa on pinkit nuput.


Tää viikko taitaa mennä vähän hölläillessä, eilisen työpäivän jälkeen on tänään taas vietetty vapaata ja huomenna on TK:ssa käynti eli myös vapaata.


Hyvää keskeistä viikkoa :)


9 kommenttia:

  1. ♥kiva kirjatuunaus ja ihania albumeita!

    VastaaPoista
  2. Oi joi kiinanruusu kukkii sinulla, minun kiinanruusu tekee vaan mahottomasti uutta ja uutta oksaa..pätkäsin jo latvankin siitä mutta ei auttanut nyt siinä on kaksi latvaa..kait se on se kun mieheni niin tykkää hoitaa sitä :)
    Kiva on myös kirjatuunaus..Mukavaa torstaita sinulle :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat albumit! Tääläkin kaksi marraskuunkaktusta kukkii, kiinanruusu ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole kuin yhdessä kaktuksessa nuppuja, ehkä ne kaksi ovat pääsiäiskaktuksia...

      Poista
  4. Kiva albumi ja nätisti skräpättyjä valokuvia. Mullakin kukkii kiinanruusu. :-)

    VastaaPoista
  5. Eilen illalla tuo nuppu oli jo ihan auki, onneks siel on ainakin yks nuppu vielä vartoomassa. Itse asiassa olisin tykänny enemmän kirkkaanpunaisista kukista, kuin noista persikan värisistä.

    VastaaPoista

Ilahdun kun jätät viestin käynnistäsi, kiitos :)